søndag 22. februar 2009

Et lite vintereventyr!

Min bedre halvdel er mer enn fornøyd med vinteren, og akker og åkker seg over hver ny centimeter som daler ned...mens ungene jubler! Og det er vel en naturlig fordeling?! Nå er det så mye snø at han må opp på utbyggene vi har, og må måke ned snøen. Den har jo blitt våt og tung p.g.a. mildværet. Mens ungene rett over veien sier: "Endelig kom det nok snø til at vi fikk bygget snøhule!"

På håndarbeidsfronten har de vært et bitteliten pause med heklingen av Hexagon babytøfler. For i uken som gikk var det decopage som sto i fokus, og jeg var på et hyggelig formiddagskurs sammen med min mor, som også ville lære seg kunsten! Jeg har dekorert en liten blomsterkasse, som nå trenger noen strøk med lakk. Den har fått et morsomt motiv som jeg også skal overføre til et par grytekluter.

Og dette blir det nok tid til i dag, ettersom mannen i huset vil være opptatt med snømåking i noen timer! Men tilbake til babytøflene, så gjenstår det nå 1 såle (av 4), og så skal delene syes sammen. Jeg er litt spent på hvordan de vil bli, og håper jeg får det til! Dette er jeg ingen ekspert på, men det er jo som kjent en første gang for all ting!

2 kommentarer:

  1. Her jubler vi idag :))
    Sol, varmegrader OG SNØSMELTING hehe :))
    Er såå lei av snø og vinter og venter sååå på våren !!!
    Gleder meg til å se blomsterkassen. Blir sikkert nydelig :)

    Ha en fin dag videre
    Klem,kari

    SvarSlett
  2. Desto hyggeligere når våren kommer...er det ikke slik at alle gleder seg litt på vegne av barna da? Og kanskje man husker selv hvor gøy det var med snø?
    Forresten nydelige bilder inne på siden din. Kommer sikkert innom igjen!

    SvarSlett

Jeg har fått et økende problemer med spam i kommentarfeltet, så derfor må kommentarer godkjennes av meg før de publiseres. Ha en fin dag!