mandag 6. april 2009

Landlig glede!

Dagen i går var egentlig ment å skulle bli særs effektiv, med husvask og påskepynt i enhver krok. Men, ikke alle dager går som planlagt, så det ble lite fornuftig gjort, og egentlig var jeg litt misfornøyd med egen innsats. Dagene har en egen tendens til å flyte av gårde, hvor tanker og handlinger ikke nødvendigvis er helt samkjørte!

Men kvelden ble bra med filmen "Livets lyse side", hvor Jack Nicholson får utfolde seg i en bokstavelig talt (ny) sinnsyk rolle, og hvor Helen Hunt blir hans frelser, om man skal si det slik! Det fine med NRK er at man slipper reklameavbrudd hele tiden. Dermed holder engasjementet seg på topp, slik at man (kanskje...) ikke sovner!

Og så fikk jeg den nyeste utgaven av LevLandlig i hendene, innkjøpt på en ensom bensinstasjon på Hvaler sist lørdag, og da var dagen reddet! Jeg koste meg fra side til side, og drømmen om et liv (enda lenger ut) på landet, ble høyst virkelig! Nydelige bilder fra Norges vakreste hjørner, vakre interiør, og gode ideer - bedre kan det bare ikke bli! Jeg sier bare: Løp å kjøp!

Men i dag må jeg ta rev i seilene, og få påskepynten på bordet! Dagen startet kl. 7 med den første vaskemaskinen, så da er jeg vel i hverfall godt i gang?!
Bildet øverst er fra LevLandlig, mens det siste er mitt eget - "Hvitveis i gammel grønn mugge"! Ha en fin dag alle sammen!

4 kommentarer:

  1. Det bladet må jeg prøve å få tak i, jeg som bor laaangt ute på landet;-))Ha en fin påskedag!

    SvarSlett
  2. Lev Landlig er et vakkert blad, og det samme var hvitveisen.

    SvarSlett
  3. Hei,så vakker bukett m/hvitveis....og det bladet får jeg kjøpe meg...takk for tipset:O)Klem fra Maliva

    SvarSlett
  4. Hei!
    Innlegget ditt er til å bli helt myk av!Jeg kjøper interiør blader titt og ofte,kanskje det blir dette jeg også vil kose meg med i påsken;)
    Ha en fin påskeuke sammen med familien din.
    Hilsen Jorunn

    SvarSlett

Jeg har fått et økende problemer med spam i kommentarfeltet, så derfor må kommentarer godkjennes av meg før de publiseres. Ha en fin dag!