fredag 16. oktober 2009

Junk Style!

Jeg har kjøpt meg en ny bok, Junk Style av Melanie Molesworth, som jeg tror er den reneste bibelen for dem som sverger til loppemarkedfunn og gjenbruk! Og det passer jo bra nå som vi er midt i en sesong med loppemarkeder over det ganske land!
Chabby Chic får en ny mening her, og rom for rom får du ideer og ser hvordan gamle ting kan brukes! Det var en liten, hendig pocketbok til 99,- som var vel verdt pengene!
Men egentlig så er nok ikke jeg helt den klassiske junk style-typen, selv om jeg elsker gamle ting, og har en tendens til å gjøre ting litt shabby. Litt slitte kanter og sånt. Men alt med måte da!

Disse bildene fant jeg hos Country Living, og falt pladask! De er fra et feriested i Nova Scotia som jeg måtte slå opp for å finne ut at lå i Canada! Så lærte jeg noe nytt i dag også!
God helg og god loppemarkedjakt!


9 kommentarer:

  1. Har en bok av henne om Junk style - men kan ikke huske forsiden. Kanskje det er kommet en ny bok? Det må sjekkes ut for slike bøker sluker jeg!

    SvarSlett
  2. Takk for SUPERTIPSET! Jeg har en gammel utgave av en slik bok. De samme folka som har skrevet den tror jeg. Men jeg skal lett sjekke ut denne også! Den så kjempe fin ut!!!
    Masse deilig inspirasjon!!!!

    Hilsen Liv

    SvarSlett
  3. Drømmer meg helt vekk jeg i alle de fine bildene du viser frem;)
    Takk for titten og god helg;)

    SvarSlett
  4. Har også en bok som heter Junk style,men er usikker om det er denne utgaven.Var du på bloggtreffet? Det var så mange der at det var umulig å hilse på alle sammen.

    SvarSlett
  5. Hei! :-)
    Boken er fra 1998, så den er nok trykket opp flere ganger. Ja, jeg koste meg glugg ihjel med den - det er sååå mange fine bilder! Hun har tydeligvis skrevet flere bøker om Junk Style: http://www.goodreads.com/author/show/225873.Melanie_Molesworth

    Nei, jeg fikk ikke deltatt på bloggtreffet, men håper det blir et snart igjen!

    God helg!

    Klem Cathrine :-)

    SvarSlett
  6. Flott bok!
    2 lodd til deg er notert, kjekt at du vil være med å feire;)
    God helg;)

    SvarSlett
  7. nydelig bok da,jeg elsker øker om interiør,sitte i timevis å bare se å få ideer om ting en selv kan gjøre,det er deilig det.skjønne bilder,
    ha en nydelig helg .
    klemmer fra sylvia

    SvarSlett
  8. Den boka fikk jeg lyst på...
    Ha ei fin helg!
    Klem Gry : )

    SvarSlett
  9. Takk for boktips. Alltid kjekt med lektyre av denne typen....

    SvarSlett

Jeg har fått et økende problemer med spam i kommentarfeltet, så derfor må kommentarer godkjennes av meg før de publiseres. Ha en fin dag!