lørdag 17. oktober 2009

Loppishelg og mer junk!

Nå venter flere loppemarkeder på meg, og jeg er spent på hva dagen vil bringe! Husbonden ønsker seg nytt skrivebord (han er fortrengt fra syrommet, der husfruen utfolder seg til gangs i disse dager!), og jeg er på evig jakt etter... ditt og datt!
Jeg hadde håpet å finne litt av søndagsservist vårt som vi samler på - Asiatic Pheasants fra engelske Burleigh. Men det er dessverre sjelden det dukker opp. Mens Gustavsbergs Lila Fasan er enklere å finne her hjemme.

Jeg kan ikke få sett med mett på boken Junk Style, som jeg skrev om i går, og her får dere noen flere bilder å kose dere med! Lampen med blå kant over hadde jeg en nesten maken til en gang, men den er jeg redd har blitt borte i årenes løp.

5 kommentarer:

  1. ser ut som en superfin bok ;)
    legg gjerne ut flere bilder fra den .
    ha en deilig helg.

    SvarSlett
  2. Fiine bilder!!
    Kos deg på loppis:)))

    SvarSlett
  3. nydelig den oa altså..må få kjøpt den..hvor?
    å lykke til på loppis,er vel over nå,blir spennende å se hva du fant.
    ønsker deg og dine en nydelig lørdag.
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  4. Så herlige bilder! Ser ut for at det er ei bok eg godt kunne hatt i samlinga...
    Og så flott pute du har sydd til benken din (i tidlegare innlegg), eg er så glad i bolsterstriper så den der var midt i blinken!
    God kveld vidare :0)

    SvarSlett
  5. Det er koselig med loppemarked. Man vet aldri hva man kan finne, og det er noe av sjarmen med det, å se etter skatter blandt alt det som andre har kastet, synes jeg :)

    Boken ser fin ut :)

    Hilsen Margrethe

    SvarSlett