fredag 27. november 2009

Cathrines Julekalender - kun få dager igjen!

Gled dere, for om noen få dager starter jeg opp med min helt egne julekalender, hvor jeg deler ut flotte gaver! Hver dag fra 1.-24.12 kan dere delta i min uhøytidelige julekalender! Og uten å røbe for mye, kan jeg si at gavene kommer fra Vakre Hjem&Interiør, Hjem Kjære Hjem, Carolines butikk, ZanZ og Frk. Doris! Hver dag kan dere legge igjen en eller flere kommentarer, og bli med i den store trekninge på selveste julaften! Mer om reglene og gavedrysset kommer 1.12. Så gled dere!


11 kommentarer:

  1. Oi så spennende dette hørtes ut. :) Skal følge med. God helg. :)

    SvarSlett
  2. Så spennende Cathrine!
    Jeg vil komme innom til din julekalender da! Hihi.

    Ha en fin helg!
    Hilsen Liv

    SvarSlett
  3. Så spennende da. må jeg følge med på - Ha en god helg!

    SvarSlett
  4. Spennende :-)

    Dette må jeg følge med på.

    Ønsker deg en fin helg.

    SvarSlett
  5. SÅ artig! Det skal eg nok fylje med på ja. Gledar meg :o)
    God helg!
    Helsing Tonje

    SvarSlett
  6. jo Cathrine,dette høres veldig spennende ut,veldig å sjenerøs du er,ja det må jeg si,blir spennende..
    du er vel i full gang med julepynting du å?
    ønsker deg en herlig advent helg.
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  7. Det hørtes artig og spennende ut;)
    Ha ei riktig god helg og klem;)

    SvarSlett
  8. Så raus du er! Det skal eg følge med på, Ja!
    Ha ei fin adventshelg!
    Klem fra Mira.

    SvarSlett
  9. Så spennende!!
    Ha en fin helg, klem Hege.

    SvarSlett
  10. Så gøy!
    Gleder meg til å følge med Cathrine!
    GOD HELG!
    Klem fra Jorunn

    SvarSlett

Jeg har fått et økende problemer med spam i kommentarfeltet, så derfor må kommentarer godkjennes av meg før de publiseres. Ha en fin dag!