lørdag 12. desember 2009

Cathrines Julekalender - 12.12!

Hver dag mellom 1.-24.12 kan du delta i min uhøytidelige julekalender, og til slutt bli en av de heldige vinnerne av flotte premier! For regler og og premier se her!

Med dagens luke er vi halvveis til den store dagen - Julaften! Klikk på luke nr. 12 for å finne ut hva som skjuler seg bak dagens luke!

Husk å legge igjen 1 kommentar (2 hvis du linker til julekalenderen min på bloggen din), så er du med i trekningen på selveste julaften!

14 kommentarer:

  1. God morgen, blir med idag og jeg... Nå ska jeg kjøre til stavanger, så du få ha en fin fin dag videre.
    Klems

    SvarSlett
  2. Hei! Jeg er også med idag også:-)
    Idag er det feiring av Elise, som blir 10 år på onsdag ,som gjelder hos oss!!! 21 gjester....kjempe heldig jeg er!!!!Ha en super dag du også:-)

    SvarSlett
  3. god morgen vennen,
    å så herlig en oppskrift på den heklet brikke og serviett,har skrevet den ut så får vi se hva jeg får til,om ikke i år så kanskje til neste år.
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  4. hehehe...
    begynner å lure nå altså.er det bare meg som tuster..??
    to hilsner skal det være eller?
    har forstått det sånn,men ..
    hihihi
    ønsker deg fortsatt en nydelig lørdag Cathrine.
    stor j du har lagt ned i denne flotte julekalender.

    SvarSlett
  5. Hei!
    Blir med idag på konkurransen. Flott brikke som lå i luken.
    Hilsen
    mary.johannesen@hjemme.no

    SvarSlett
  6. Dette var en enkel og fin spisebrikke! Takk for dagens luke :)

    SvarSlett
  7. Og her er en kommentar til: Ha en fin dag :)

    SvarSlett
  8. Å så koselig spisebrikke. Ja hadde jeg hatt tid så skulle jeg heklet til julefrokostbordet,men til neste jul :)Ønkser deg en nydelig dag.

    SvarSlett
  9. Jeg blir med idag også jeg(og har allerede linket på bloggen min!):-)
    Kikk innom innlegget mitt idag(har fått skiltet mitt!!):-)
    Ha en fin helg , klem Hege.

    SvarSlett
  10. Fin heklebrikke.
    Ha ein fin lørdagskveld.

    SvarSlett
  11. Jeg er med i dag også, og linker.
    Fikk ikke opp bildet av hjertevottene dine. Hva er nicket ditt på Trådsnella?

    SvarSlett
  12. God kveld igjen,takk for en sånn hyggelig kommentar på bloggen,ja nå er du vel kommet trygt hjem igjen fra sverige,hehe og kanskje gså fått laget deg eggelikør,så far i huset blir en lykkelig mann ;))
    Det er lange dager nå for oss som driver butikk.men sånn er det;))
    Møter jo så mange hyggelige mennesker :)
    Nå vil jeg ha meg et varmt bad og lage meg en god varm sjokolade til meg og minstemann her i huset.god 12 des til deg og dine ;))

    SvarSlett
  13. Og det glemte jeg;))Brikken og sreviett holderen var kjempe fin !!!
    så mange gode ideer du kommer med,den julekalenderen din altså er bare knall !!!!
    hei igjen ;))

    SvarSlett

Jeg har fått et økende problemer med spam i kommentarfeltet, så derfor må kommentarer godkjennes av meg før de publiseres. Ha en fin dag!