søndag 20. desember 2009

Cathrines Julekalender - 20.12!

Takk for alle hyggelige kommentarer i går! Det er tydelig at dere setter pris på gammeldagse juekort, og at det er hyggelig når kurver og tavler begynner å fylles opp med fargerike kort! Det ER noe eget å kunne ta, kjenne på, se og lese en GOD JUL OG GODT NYTTÅR-hilsen, fremfor å lese den på pc-skjermen! Jeg har tatt vare på de aller fineste hvert eneste år, og pynter gjerne opp med dem rundt omkring i huset.

Midt blant dagens julekort lå plutselig dette! Jeg har vært så UTROLIG HELDIG å vinne det i ENGLEKYSS sin give away i anledning Grys 50 års dag nylig, og er bare overveldet over "trøstepremien" min! Hun lager så mye fint, så ta en titt i hennes nettbutikk. Pulsvantene er testet på min bedre halvdel - jeg ba ham gjette hva det var. Og etter litt grubling strålte han opp og sa: - De er til å pynte juleølflaskene med! Nei, ikke akkurat det...!

Men nå til alvoret! Hver dag mellom 1.-24.12 kan du delta i min uhøytidelige julekalender, og til slutt bli en av de heldige vinnerne av flotte premier! For regler og og premier se her! Klikk på luke nr. 20, så finner du dagens overraskelse!

Julekalenderne rundt omkring begynner vel å se litt tomme ut! Men det betyr bare at de fineste gavene er i vente - som her på julekalenderen min! Dette gamle, svenske julekortet fant jeg her.

Husk å legge igjen 1 kommentar (ikke glem 2 separate kommentarer hvis du linker til julekalenderen min på bloggen din), så er du med i trekningen på selveste julaften! God 4 advent til dere alle!

18 kommentarer:

  1. God morgen..Her har snøen lavet ned, men vi har ikke så mye enda, men mer i vente..Så denne dagen blir det måking og akebrett..
    Klems..

    SvarSlett
  2. hei igjen.
    nydelige engler bak luka,
    herlige bilder.
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  3. hei igjen,
    klart jeg er ivrig,dette er jo så moro.
    her har vi fått masse snø,vi er liksom i en snø hule nå,det blåser rett inn hit,så vinduene våre er fulle av snø.men så koselig å se på.
    ha en herlig dag.klem fra sylvia

    SvarSlett
  4. Søte engler bak luken i dag.:) Du finner mange fine gamle julekort. De er så utrolig vakre mange av dem. GOd søndag.

    SvarSlett
  5. God morgen! Tenk så har det blitt 4. søndag i advent.
    Takk for flotte engeler.

    SvarSlett
  6. Gratulere med gave, alltid veldig hyggelig å vinne noe.
    Ønkser deg en fin dag...

    SvarSlett
  7. Nydelige engler! De har blitt lagret, så kanskje jeg kan bruke dem til neste års julekort produksjon.
    Ha en flott søndag!

    Kari :-)

    SvarSlett
  8. Nydelige engler!
    Det snør og blåser ute, fyrer i ovnen i stova og peisen på kjøkken. Så koser oss skikkelig inne.

    Ønsker deg ein super fjerde søndag i advent!

    Klem fra Mira.

    SvarSlett
  9. Alt 4. søndag i advent! Takk for nydelige engler, de var søte :)

    SvarSlett
  10. Ønsker deg en koselig adventssøndag :)

    SvarSlett
  11. Jeg falt helt for de pepperkake-bakende barna. Eller den utrolige skjønne lille gutten er vel snarere i ferd med å spise enn å bake - akkurat som det skal være! Herlig!

    SvarSlett
  12. Ha en fin søndag.
    Nydelige engler.
    Marit S

    SvarSlett
  13. Da er jeg her igjen. Har litt problemer med å åpne luken, men nettet har vært litt tregt i det siste. Prøver igjen senere.

    SvarSlett
  14. Ønsker deg en god 4. advent!

    SvarSlett
  15. Aldeles nydelig!!!! Her har vi fått snø så det holder!!! Kjempe gøy!! Kos deg!! Hilsen Ruth

    SvarSlett
  16. Så skjønne engler...
    I dag har det snødd her en masse ;))
    Kan ikke huske når vi hadde et sånn et vær til jul !!;))
    Nå har jeg også snart jule ferie;))
    gleder meg,det begynner å ta på,så sliten...
    og som du ser er klokka nå 0230 men mamma skal åpne i morgen
    klem fra meg

    SvarSlett
  17. Glemte jo helt deg her,takk for at du gir meg så mye glede med denne kalenderen;))
    og så håper jeg at du har det bra og koser deg med dine i denne før juls tiden ;))

    SvarSlett