onsdag 31. mars 2010

Cathrines Påskegodteri 5!

Det finnes å mange herlige, gamle motiv med barn, og kortet over er et gammelt påskekort! Du kan lettere lese teksten hvis du klikker på bildet.

Og denne reklamen - med en for- og bakside - var helt skjønn, synes jeg! Den er fra firmaet Wells Richardson& Co. Lactated Foods, og teksten lyder: - What are these Babies after?
Dagens påskegodteri, for uten de søte kortene over, er en søte og god sjokolade påskekake! Oppskriften er fra Tine, og den finner du her!
Med ønske om en super dag til dere alle!


11 kommentarer:

  1. For noen vakre postkort Cathrine!
    Herlig nostalgi!!
    Og for en kake du har bakt, skal si den så nydelig ut!
    Et stykke av den og en kaffilurk - *mmmmm*
    Ønsker deg en herlig onsdag og en fantastisk god og avslappende påske ❧
    Klem Lokki

    SvarSlett
  2. Liker slike nostalgiske kort jeg også. Kan ikke se meg mett på dem. Den kaken ser jo riktig frisk og god ut....

    SvarSlett
  3. Nydelige kort, de er så herlige..Hvor finner du dem?? Ha en flott påske,klems..

    SvarSlett
  4. hei vennen.
    såå herlige bilder av noen alldeles skjønne kort,
    å jeg håper du får kost deg litt i påsken å nå,
    er så spent jeg...
    ønsker deg fine dager min venn.
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  5. Hej Cathrine.
    Tak for at du vil dele alle dine fine påskeideer, og for de fine gamle påskekort, med os.
    Jeg kender ikke til skikken med at sende påskekort her i Danmark, men derfor kan det selvfølgelig godt have været engang.
    Havde været morsomt hvis man kunne genindføre den.
    I disse pc. tider er det ekstra dejligt at få noget håndgribeligt med posten.
    Ønsker dig en god påske.
    sybodillen.

    SvarSlett
  6. Nydelige kort!
    Så koselig at du har laget Påskegoteri til oss!
    Ønsker deg ei God Påske Cathrine.
    Klem : )

    SvarSlett
  7. Hi Cathrine. I hope you are out of the hospital already. Beautiful Easter postcards and the cake seems delicious.
    Groetjes

    SvarSlett
  8. Hei Cathrine!
    Jeg er så svak for nostaliske bilder jeg også!
    Kaken ser så fristende ut!
    Takk for alt du deler med oss:)
    ***
    Jeg har vært i Sverige en tur, ellers blir det hjemmepåske for oss i år.
    Påskeklem fra meg!

    SvarSlett
  9. *Flau*
    Der smatt en skrivefeil inn!
    Jeg mener nostalgiske kort!
    ***
    påskeklem:)

    SvarSlett
  10. Sjarmerende kort og nydelig kake.
    Tror jeg foreløpig nøyer meg med synet av begge deler. Du verden så mye mat det blir med huset fullt av påskegjester og et aldeles ufyselig vær. Her detter det våt snø i store mengder. Er glad mitt siste hjemkommende barn kom i går - i dag er veiene farlige!
    Alle gode ønsker til deg :)

    SvarSlett
  11. Ønsker deg en finfin påske og kos deg masse:)
    Klem Fra Mona

    SvarSlett

Jeg har fått et økende problemer med spam i kommentarfeltet, så derfor må kommentarer godkjennes av meg før de publiseres. Ha en fin dag!