torsdag 22. april 2010

Celebert besøk!

Det har ikke vært så lett å få fanget inn de nydelige rådyrene, som har et tråkk over tomten vår, men i går klarte jeg det! Med kameraet innen rekkevidde, og på listende tær, tok jeg disse vakre bildene!
Det pleier å være 3 rådyr i følge, men i går var det bare denne lille tassen, som listet seg vaktsomt forbi i snøværet! Det har vært tungt for dyrene i vinter, med all snøen, så det blir godt for dem, nå som det blir vår og sommer!
I morgen vil jeg komme med noen veldig gode råd om vårrengjøring, så da må dere titte innom meg igjen! Med ønske om en god, vårlig dag!

14 kommentarer:

  1. Så koselig besøk da:)
    Ha en fin dag
    eddaKlememr

    SvarSlett
  2. Det er vel ikke alle som setter pris på disse dyrene i hagen men jeg syns de er så skjønne...De må jo ha mat de og...

    Ha en fin dag

    Tove

    SvarSlett
  3. Så koselig besøk! Det er noen vakre dyr. Men det må ha vært en tøff vinter for dem i år, ja... Det er nok flere enn oss mennesker som jubler over at det endelig er vår.
    Klem fra Jijji

    SvarSlett
  4. Hei Cathrine!
    Jeg blir helt myk over synet av ditt helige besøk!
    Her har vi hatt besøk av elg og rådyr!
    Da blir jeg litt engstelig, og håper de kommer trygt inn i skogen igjen!
    Rengjøringstips tar jeg imot med glede.
    Hyggelig å høre at du har vært ute på tur!
    Ha en fin dag!
    klem

    SvarSlett
  5. -Så nydelig!! Og nå skal jeg si deg at du fikk blinkskuddet da!!

    Ha en fin dag, Cathrine!

    Hilsen Liv ;O)

    SvarSlett
  6. så flotte bilder og du er heldig som hadde kamera innen rekkevidde.
    Ha en fin kveld

    Klem

    SvarSlett
  7. Koselig å få rådyr på besøk - og så er de jo så vakre:-)Ikke verst at du klarte å få bilde av de.

    Klem

    SvarSlett
  8. Så koselig, da! Vi har også rådyr gående her, og jeg hadde faktisk et innlegg om det for ikke så lenge siden! :)

    Ha en fin kveld!
    Klem

    SvarSlett
  9. For noen vakre bilder du har tatt - rådyr er så utrolig skjønne!!
    Og for et herlig innleg om Dr Ingeborg, jeg pleier selv å kjøpe Dronning Ingrid pelargonia - må kjøpe nye hvert år for jeg har IKKE like grønne fingre som deg, men i år skal de jammen få et mer humoristisk navn Dr Ingeborg :0))
    Hva hadde livet vært uten menn som byr på seg selv - kankende festlig!!
    Fortsatt god bedrin Cathrine!!
    Og så håper jeg våren kommer fort fort til deg!
    Ha en nydelig uke videre :))
    Klem Lokki

    SvarSlett
  10. Hei, og takk for gode ord, på det siste innlegget mitt!

    Så koselig besøk du har hatt da - nydelige dyr! Godt du hadde kameraet innen rekkevidde, og fikk knipset disse flotte bildene!

    Fredag i morgen - jiiippiiii - ønsker deg en strålende helg!!

    Klem fra Hildegunn

    SvarSlett
  11. Nydeligt rådyr! her hos oss er det mange hjort. dei er fine og men noken er ein smule plagsomme for dei eter opp plantene våre.

    SvarSlett
  12. Det var et fint rådyr!

    Når det gjelder perlekjedet, tror jeg at du bør prøve deg fram med garn som du synes fungerer bra. Hvis du ikke har heklet med perler før, er det kanskje greit ikke å begynne med det tynne garnet først? Vil i så fall også anbefale deg å bruke lyst garn, da er det lettere å se maskene.
    Ellers går det jo an å lage forskjellige prøver - og bruke dem som nøkkelringer. Da slipper du å kaste bort garn og perler, og kan bruke prøvene dine til noe fint og nyttig.

    Lykke til med prosjektet, det blir spennende å se resultatet!

    SvarSlett
  13. Hi Cathrine, I hope you're doing better. I love the photos of the deer. I haven't been online much this week, so I'm trying to catch up. We had a little snow this morning, but you are definitely getting more than us! We will start getting very hot weather soon, so I should enjoy the colder weather as long as possible.
    Blessings,
    Marcia

    SvarSlett

Jeg har fått et økende problemer med spam i kommentarfeltet, så derfor må kommentarer godkjennes av meg før de publiseres. Ha en fin dag!