torsdag 30. september 2010

Skrekk og gru...

...nå holdt jeg på å gjøre det heeeelt store, og har sittet her med hjertet i halsen! Jeg vet ikke om noen av dere oppdaget at en stund var headeren min sporløst forsvunnet? Jeg klarte nemlig å slette hele gadget'n for headingen i utformingen (ikke spør meg hvordan jeg klarte det!), og jeg har lett febrilsk blant htlm-kodene og you name it, for å forsøke og rette opp i det!
Det gikk heldgivis bra til slutt! Puh! Tiden føltes nemlig moden for en aldri så liten fornyelse, og nå som den nye headeren er på plass, og alt er vel og bra, kan jeg jo spørre hva dere synes om den?
Ellers har jeg tatt noen høstbilder fra hagen, og rakk akkurat å forevige eplene PÅ treet, før de plutselig lå i en balje! - Jeg måtte jo se å få de ned før frosten tok dem, sa bygårdsmannen med et smil!

5 kommentarer:

  1. He, he der er vi to som har "rotet" oss bort - godt du fikk det til!
    Nydelig header Cathrine:-)
    Ha en flott dag,
    klem Hege.

    SvarSlett
  2. Uff, godt det ordnet seg
    Syns den nye headeren ble veldig fin jeg :)
    Nydelige høstbilder også!
    Klem fra Bekka

    SvarSlett
  3. Bra det ordnet seg:) Kjempefine bilder du viser! Og nydelig header:)

    Klem:)

    SvarSlett
  4. Jeg synest den nye headingen var kjempe fin..

    Klem Linda

    SvarSlett
  5. Å, den hjertebankfølelsen der er ikke god!!! Godt det gikk bra :)
    Headeren din ble kjempeflott!
    klem fra Barbro

    SvarSlett

Jeg har fått et økende problemer med spam i kommentarfeltet, så derfor må kommentarer godkjennes av meg før de publiseres. Ha en fin dag!