lørdag 30. april 2011

Happy Day!

Jeg klarer ikke helt å la være å ta med noen bilder (fra Oregon Live)fra gårsdagens kongelige bryllup i London - det var bare så storslått og vakkert! Og vi som satt ringside foran fjernsynsapparatene, var jo så heldige å få med oss alle detaljer, alle de celebre gjestene, og selve vielsen fra ende til annen! Og et vakrere og mer strålende par, skal man lete lenge etter! Kjolen til Kate var en drøm, og designerne Sarah Burton for Alexander McQueen har nok flere jobber i vente, vil jeg tro!

Jeg likte veldig godt Grace Kelly-snittet, og leggene rundt midjen, og ikke minst blonden i toppen og det utrolig flotte, håndbroderte slepet i tykk silke!

Jeg regner med at festen i går foregikk langt ut i de små timer, og at veggene i ballsalene på Buckingham Palace neppe har opplevd noe liknende tidligere! Da gjenstår det bare å ønske dem et langt og lykkelig ekteskap, og dere alle en riktig god helg!

2 kommentarer:

  1. Så enig, så enig - det var storveis! Du beskriver det så flott. God helg.
    Hilsen fra Berit

    SvarSlett
  2. Vakkert brudepar! Måtte de få et langt og kjærlighetsfylt samliv!

    Morsomt å få se alle kongelige og alle hattene også, selv om ikke alle var like stilige. Noen trodde visst de var på karneval!

    SvarSlett

Jeg har fått et økende problemer med spam i kommentarfeltet, så derfor må kommentarer godkjennes av meg før de publiseres. Ha en fin dag!