torsdag 17. november 2011

Kreativ Give Away - har du husket å delta?

Nå nærmer det seg raskt avslutningen på Give Awayen her hos meg! For den 21. november trekker jeg 1 heldig vinner blant dere, som får høstens favorittbok nr. 1, nemlig Arne & Carlos sin nye bok Strikkedukker!

Les om Strikkedukker i bokomtalen min her! Det er Cappelen Damm som bidrar til at 1 av dere snart kommer til å sitte med denne boken i hendene, og fryde seg over all den herlige strikkeinspirasjonen!

Men den store overraskelsen er at det  blir enda en premie! Arne & Carlos har laget en Adventskalender-bok, Adventskalender - Strikk en A&C julekule hver dag i adventstiden, som nylig er utgitt på Cappelen Damm, og som jeg også har fått et gi-bort-eksemplar av!

Da gjenstår det bare å minne alle som fremdeles ikke har deltatt i Cathrines Kreative Give Away, om at de kan gjøre det her!

3 kommentarer:

  1. Heisan!!!! Jeg blir med på give awayen din:DDDDD Klemz Grethe

    SvarSlett
  2. Oi, har ikke fått med meg at det var give-away hos deg. Vil selvfølgelig være med. Da blir det tre lodd :)

    SvarSlett
  3. Hei Cathrine!
    Tror nok at jeg har meldt min interesse for denne give awayen tidligere, men jeg blir selvsagt med!
    Denne helgen blir det stille og rolig i mormorhuset. Minstejenta har sammen med sine to storesøstre dratt på week end tur til Dublin. Stor stas kan du tro, og en vegg er selvsagt borte her hos oss.
    God helg til deg - jeg skal brodere stakkekant i helga.
    Klem Berit

    SvarSlett

Jeg har fått et økende problemer med spam i kommentarfeltet, så derfor må kommentarer godkjennes av meg før de publiseres. Ha en fin dag!