onsdag 18. april 2012

Sovne lett, sove tungt!

Det høres vel ut som en ønskedrøm, dere! Og jeg må jo berømme IKEA for dette flotte slagordet, når de i sin nye soveromskatalog bl.a. presenterer dette DRØMMESOVEROMMET! Se den nye soveroms katalogen for 2012 her!

I hvert fall for meg, som er ihuga romantikker og en stor Toile de Jouy-fan! Jeg har skrevet om mitt tidligere damesoverom her, og må jo bare innrømme at jeg av og til savner blondene og prinsessetendensene!

For selv om det selvsagt går i blått og hvitt og Toile de Jouy mønster, som selv Bygårdsmannen har trykket til sitt maskuline bryst, er det nok borte en og annen blonde, ja!

Men med den nye serien EMMIE LAND, er det jo håp i hengende snøre for å skape litt skikkelig romantikk på soverommet, og våkne opp frisk og opplagt, hver dag, lover IKEA!

Og det vil vi gjerne gjøre! En god natts søvn er den beste medisinen, og er helt nødvendig for at vi skal kunne møte hverdagen med et smil om munn!

Drømme mer? Bestill kataloger fra Ikea her!

3 kommentarer:

  1. God morgen Cathrine!
    Ja jeg har også lagt min elsk på dette flotte sengesettet. Morfar ga sitt samtykke, så en Ikeatur på oss blir det om ikke lenge. Jeg skal ha litt annet småtteri også.
    (+ alt det jeg ikke har planlagt å kjøpe, men som havner i handlekurven likevel fordi det er så veldig greie ting og fordi vi kaaan jo få bruk for det??)
    Det ble ikke noe maling på oss i påsken - satser på varmere vær slik at vinduet kan stå oppe.

    Ha en flott uke videre - hilsen Berit

    SvarSlett
  2. Nydelig soverom :)

    Liker godt den stilen, selv om jeg har laget en helt annen stil på soverommet vårt :)

    SvarSlett
  3. Mye vakkert :) Drømme liker jeg, særlig dagdrømme...

    SvarSlett

Jeg har fått et økende problemer med spam i kommentarfeltet, så derfor må kommentarer godkjennes av meg før de publiseres. Ha en fin dag!