torsdag 14. juni 2012

Sommerlig Give Away med Blått!


Som de fleste vet, er jeg en dame som simphelten elsker fargen blått! Og hva er da mer naturlig enn å velge boken "Blått" som kreativ sommergave til en av dere!

Blått (Cappelen Damm) er skrevet av Grete Gulliksen Moe og Ingrid Skaansar, og en hobbybok der man viser søm, strikk, dekor og andre ideer til hvordan blått kan brukes - året rundt!

Du får oppskrifter på vesker, smykker, lappetepper og håndklær, både strikket og i stoff med applikasjon. Enkle ideer til innpakning vises også. Bla i boken her!

Det er Cappelen Damm som gir Blått til en av dere! Bildene over er lånt fra Blått!


Og for å delta i Sommerlig Give Away med Blått, legger du igjen en kommentar under dette innlegget (= 1 lodd). Linker du på egen blogg (bruk bildet her), får du dobbel vinnersjanse (= 2 lodd)! Hvis du ikke har egen blogg, så husk å legge igjen e-post adr. din! Fristen er 15. juli. Lykke til!


55 kommentarer:

  1. Etter å ha slik fantastisk vinnerlykke hos deg tidligere satser jeg hardt denne gangen også ;)
    2 lodd til meg :)

    SvarSlett
  2. Bardzo ciekawa książka.

    Lykke til!

    Gabi Poland

    SvarSlett
  3. Lækker give-away - jeg krydser fingre for at jeg er heldig - 1 lod

    SvarSlett
  4. God morgen, Cathrine!
    Som du vet er jeg en skikkelig Blåmor og satser på å være den heldige vinner denne gangen. Jeg simpelthen elsker alt som er blått - har alltid gjort det. Og i bloggverdenen ser jeg vi er fler av samme utgave. Nå drar det seg mot ferie - gleder meg. Hilsen berit

    SvarSlett
  5. Oioioioi den boken er så meg. Kjempe flott premie. Satser som bare det: 2 lodd på meg!
    Klem Tone

    SvarSlett
  6. Dette må da være drømmeboka:O)...sikkert mye lekkert i den rette fargen;)
    Ha en fin dag, her er det 8 grader og hustrig kald vind;)
    Klem;)

    SvarSlett
  7. Nydelig bok;)
    Jeg er i blåsøm humør;) så den boken hadde passet perfekt!!
    Ha en flott uke;)


    Klem fra Ann-M.

    SvarSlett
  8. Så flott bok!! :D Nydelig med blått :)

    2 lodd på meg :)

    SvarSlett
  9. Så gøy med sommerlig giveaway! 2 lodd på meg:)

    SvarSlett
  10. Et lodd på meg:)fin kveld til deg!

    SvarSlett
  11. Prøver veldig gjerne lykken jeg også :)

    Klem Charlotte

    SvarSlett
  12. blir med på trekning:)

    God sommer

    Marius
    grotan@hotmail.com

    SvarSlett
  13. Jeg blir med, og tar 1 lodd. Jeg har blå innslag på kjøkkenet, noe som skaper en rolig stemning. I tillegg har jeg flere litografier på rekke og rad over kjøkkenbordet, de henger slik at de fortsetter inne i en hjørnenisje. Felles tema for bildene er fargen blått.

    Så denne boka vil jeg gjerne ha!

    Riktig god sommer!

    Mvh

    privatrett ætt hotmail.com

    SvarSlett
  14. Hei!
    Jeg blir mer enn gjerne med på trekningen.
    Er på utkikk etter akkurat rette blåfargen.
    1 lodd.
    Ønsker deg en fin sommer!
    krykkja@hotmail.com

    SvarSlett
  15. Jeg tar gjerne ett lodd:)

    snefrid1@msn.com

    SvarSlett
  16. Hej!
    Fin bok! Jag är gärna med och tar 1 lott, tack.

    Trevlig helg!

    minnapo1@gmail.com

    SvarSlett
  17. Hei hei :)
    Blå er en herlig farge, særlig frem mot sommeren! :)
    Prøver lykken med 1 lodd jeg!
    (signe@epost.no)

    SvarSlett
  18. Hei!
    Jeg tar gjerne 1 lodd :)

    mf.i@hotmail.com

    SvarSlett
  19. Flott bok! Jeg har linket på bloggen min så da blir det 2 lodd, tusen takk.

    SvarSlett
  20. Hei
    Jeg tar 1 lodd.
    wsolhaug@bbnett.no

    SvarSlett
  21. En egen bok om min yndlingsfarge blått???
    Noe så flått:)

    jeg tar et lodd med glede!

    SvarSlett
  22. Hej Cathrine!
    Jag är också en "blå" och önskar att jag har tur i utlottningen av boken!
    Verkar jätteintressant :O)
    Har länkat till min blogg så det blir två lotter!
    Ha det bra !
    KRAM!

    SvarSlett
  23. Blått er både flott og "hot"...den fineste fargen iallefall nå på sommeren...jeg vil gjerne være med, trekker 2 lodd...1 for kommentar og 1 for linking.
    Ha ei super uke.
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  24. Hei der !! Jeg er ingen blogger sjøl , men koser meg veldig med andres blogger.. på jakt etter tips og ideer, om strikking og det som finnes egentlig.. Dere er kjempeflinke som tar tiden med å lage masse fint... Din blogg var kjempefin, litt nytt og litt gammelt, sånn liker jeg...den blå-boka ser kjempefin ut ! Stå på videre !!! MVH: hil-lie@live.no.. 1lodd :) Klem fra Nord- østerdalen... :)

    SvarSlett
  25. Åhh - dette er en bok mitt i blinken for meg!! Nå har jeg linket og kommentert:-) 2 lodd på meg - jippi!

    Klem:-)

    SvarSlett
  26. Er selv lidenskapelig forelsket i blått, denne boken håper jeg å få være med i trekningen av, smil! Et lodd håper jeg på...

    Beste hilsen
    Bente Hagen
    netlohell@hotmail.com

    SvarSlett
  27. Åhh dette må da være flott bok, blått er jo nydelig! Er morro dette så jeg er med!! Mvh Tinemor T stiggo4@gmail.com

    SvarSlett
  28. Vilken intressant bok.. älskar blått..Tar 2 lotetr o länkar från min blogg.. ha en skön midsomamr.

    SvarSlett
  29. Dear Cathrine, thanks for this beautiful give-away. I hope it's possible to join the give-away living in the Netherlands. Greetings. Wieke

    SvarSlett
  30. Kjempefin bok! Jeg vil gjerne prøve lykken med et lodd;) Skulle gjerne hatt to, men jeg får ikke til å linke på bloggen min for tiden;( Forstår ikke hva som gjør det.

    SvarSlett
  31. Boken ser så underbar och inspirerande ut.Vilken dröm att vinna den!
    Blått är ju en favoritfärg.

    SvarSlett
  32. Hej igen!
    Bloggar om den. Så då blir det två lotter:-))
    Trevlig söndag.

    SvarSlett
  33. Så fin giveaway, jeg prøver lykken med 1 lodd:)
    blomsterhjertet@gmail.com

    SvarSlett
  34. Jeg er med :D deltar med 1 lodd :)
    Rannveig Kh
    rankh@hotmail.no

    SvarSlett
  35. Vil gjerne være med på trekningen. Den boka kunne jeg tenke meg...

    Tipser om en giveaway på bloggen http://corallpurebeauty.blogspot.com

    Ha en fin kveld.

    SvarSlett
  36. Blått är en av mina favoritfärger så då måste jag vara med i din utlottning. Jag hoppas på tur. Jag länkar också i min blogg så det blir två lotter.

    SvarSlett
  37. Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
    Jeg ELSKER fargen blå,så jeg vil prøve
    ( \_/ ) lykken med 1 lodd for kommentar.
    (=’.'=) Har ikke egen blogg så kan dessverre
    («)_(«) ikke bloggen om det :)
    Men jeg ønsker deg en videre fin uke og en nydelig sommer...
    Sommer hilsen fra Monica Karin
    canim_monica@hotmail.com

    SvarSlett
  38. Hej Hej! Det skulle vara väldigt roligt att vinna boken. Jag tar 1 st lott och hoppa spå tur!
    Ha det bra"
    Alexandra
    stjarna_93@hotmail.com

    SvarSlett
  39. Hejsan! Vad roligt med en utlottning! Jag har velat läsa den boken länge! Så jag tar 1 st lott.
    Tack för din fina blogg!
    Pernilla
    pernillaeriksson1@hotmail.com

    SvarSlett
  40. Hej Cathrine! Blått är även min favoritfärg, jag tar två lotter och en stor portion med tur, för den boken vill jag verkligen ha!

    SvarSlett
  41. 1 lodd på meg:)

    -Ida Johanne-
    ida_jc@hotmail.com

    SvarSlett
  42. Å så fin gave og blått er bestandig flott.
    2 Lodd på meg.

    Ha en fin ny sommer uke ,Marit.

    SvarSlett
  43. Blått er flott, og jeg vil gjerne delta med et lodd!

    SvarSlett
  44. Blått er flott, og jeg vil gjerne delta med et lodd!

    SvarSlett
  45. Blått er flott, og jeg deltar gjerne med et lodd!

    SvarSlett
  46. Hiver meg så klart med!
    Satser på vinnerloddet med et lodd :)

    Mvh Camilla, toyotacrown (ætt) hotmail.com

    SvarSlett
  47. Oi, så gøyal bok :)
    Slenger meg selvsagt med :)

    SvarSlett
  48. Så sommerlig og fin give away:) Jeg vil jgeren være med og tar 2 lodd:)

    SvarSlett
  49. Inspirerende blogg og gave jeg gjerne takker ja til å være med i trekningen om :-)

    SvarSlett
  50. 1 lodd :)
    hanneob@live.no

    SvarSlett
  51. Blått er alltid flott,
    Denne boka ser fristende ut!

    Linker !

    Den rosa har eg også, men den er litt pjusk hos meg! Skjønner eg må gi den litt kompost og stele den litt bedre;-)

    Ha ein fin sommer! Klem fra meg.

    SvarSlett
  52. Blått er min yndlingsfarge og med det tar jeg 1 lodd! Ønsker deg god sommer:-)

    SvarSlett
  53. Så fin og blå premie! Jeg vil gjerne delta. Har dessverre ikke blogg, derfor ingen link.

    Hilsen Zorrine

    an_mo1@hotmail.com

    SvarSlett
  54. Visst vill jag vara med o tar två lotter .
    bittan4@gmail.com

    SvarSlett