torsdag 30. august 2012

Vinn Familiens nye strikkebok!

Jeg har vært så heldig å få 3 stk. av den nye strikkeboken til bladet Familien å gi bort! Strikkeboken har nettopp kommet i handelen, og rommer hele 124 sider med strikkeoppskrifter!
 
Her finner du alt fra småstrikk, til feiende flotte jakker og gensere! Som denne skjønne tunikaen i mohair, som kan strikkes i både pastell og sterke farger!

Oppskrifter på søte plagg i Marius-mønster for de minste er også med,

samt fiskegenseren for hele familien, og oppskrifter til baby og barn fra Arne & Carlos!

Du kan vinne strikkeboken ved å legge igjen en kommentar under innlegget her! Husk e-post adr. hvis du ikke har egen blogg. Jeg trekker 3 heldige vinnere 10. september! Lykke til!

41 kommentarer:

Tonemor sa...

oioioi, denne må man jo slenge seg med på.
Klem Tone

Liv sa...

Jeg skaffer meg nok boken uansett, men det hadde jo vært helt greit å fått pakke i posten. :))
Jeg har vært fornøyd med bøkene hver gang, ser ut som de er like varierte denne høsten.
Nå skal jeg vente med å kjøpe til etter 10. sept. Optmisten.:)
Hilsen krykkja@hotmail.com

elizabeth sa...

Så flott gave da.
Er med i trekningen jeg.
Hilsen
Elizabeth

eliwestby@hotmail.com

Pia Eriksen sa...

Wauw - jeg vil super-gerne deltage.

Helen sa...

Dette var en gave som jeg likte !
Elsker å strikke :)

Så med andre ord, jeg melder meg på.

Hilsen Helen

Frihet sa...

Ja jeg er med!!! Flott premie!!

Håper på å vinne ;)

Tove sa...

Jeg er med. Elsker strikke oppskrifter.
Klem Tove

Renata sa...

Fin premie, jeg er med..

Hilsen Renata
morogde4ungene@hotmail.no

Barbros lille atelier sa...

Å, den har jeg veldig lyst på!!
Superfin premie!

Klem

Tovepia sa...

Så flott premie! Vinner jeg ikke, blir jeg vel nødt til å kjøpe en, for familien har mange flotte oppskrifter;)
Ha en fin ferd ut august, klem fra mæ;)

Fru Nordlund sa...

veldig lyst på denne. :) ha en fin dag. :)

Anonym sa...

Hei Cathrine!
Selv om det for tiden er som "å kaste perler for svin" om jeg skulle være så heldig å vinne, så har jeg innmari lyst på boken likevel. Jeg kan da ikke ha det like travelt HELE tiden. Du kan forresten se mormorhuset på Finn. Det ble lagt ut i går og etterspørselen er ikke å klage på.
He en fortsatt strålende dag!
Hilsen Berit

Anonym sa...

Hei, vil gjerne være med på trekningen.Hilsen Vigdis.(jmag-vaa@online.no)

Fjellets datter sa...

Hei...jeg er gjerne med i trekningen av Familiens strikkebok!
Ha en fortsatt fin dag.
Klem fra Kristin

knitnetty sa...

Hei! Jeg hiver meg på trekningnen jeg også. Tvi, tvi ;)

Marit Johanne sa...

Må jo være med på denne trekningen!

Anonym sa...

Jeg vil være med!
Hilsen Monica
mo-skog@online.no

Anonym sa...

Spennende, og en flott blogg du har:))
iris.kristensen@lofotkraft.net

Lisens hjørne sa...

Fin blogg du har melder meg på og krysser fingre og tær ;-))

Janne i Fagerlia sa...

Klart jeg vil være med. Flotte gevinster du frister med :)

Naturlig Rosa sa...

Kjempefin bok, jeg ønsker meg slik :)

Elisabeth, innerst i veien sa...

Den så fin ut, jeg er med! God helg straks.

Heidi sa...

Har ikke rukket å kjøpe denne enda, så er gjerne med i trekningen :)

Vform sa...

Ja tack!
Jag vill också vara med och vinna :0)
Länkar på min blogg!
Kram Vivan

reSIRIkulert sa...

Etter å ha blitt mange mønsterhefter og bøker fattigere pga oversvømmelse i kjelleren, så krysser eg fingrane for at eg kan være ein av dei heldige her. :o)
Siri

Vibeke sa...

Flott premie!! :-) Jeg er med!

vibeke.aune@gmail.com

irene sa...

Å jeg vil gjärne väre med!!
Fin dag til deg!

Anonym sa...

Hei, jeg deltar gjerne!

sigfridpettersen63@hotmail.com

drudeblaa sa...

Jeg vil gjerne delta. Krysser fingrene. Hilsen Drude

Anonym sa...

Henger meg med på denne og ønsker deg en fortsatt fin høst!:)
yvonnehilde@yahoo.no

amaliai sa...

Ja tack!
Jag vill gärna vara med med 1 lott!

amaliai sa...

Ja tack!
Jag vill gärna vara med i utlottningen med 1 lott!

knitnetty sa...

Jeg hiver meg på loddtrekningen jeg også :)
Ha en fin lørdagskveld.

rule sa...

Prøver gjerne lykken hos deg:-) Kjempe fin bok du gir bort!!! Ha en fin helg videre!! Klem Ruth

Lyse drømmer sa...

Det hadde jo passet bra med denne boka. Hadde tenkt å ta fram strikkepinnene etter lang tid med heklenåla :)

Mariell sa...

Blir med og tar et lodd jeg også :)

mariell-58@hotmail.com

Mariell sa...

Tar gjerne et lodd jeg!

Anne Marit sa...

I siste liten kaster jeg meg på, nettopp fordi jeg vil vinne den flotte strikkeboka!
Håper lykken står meg bi....

Ha en flott søndag!
Hilsen Anne Marit

Liv sa...

Jeg trodde jeg var med! NÅ er jeg med i allefall. Krysser fingrene.
krykkja@hotmail.com

BrittB sa...

Jeg er gjerne med! :-) Ha en flott søndag!

Margit sa...

Eg er med! Takker for muligheten ;)