torsdag 23. august 2012

Vinneren...

er nå trukket! Allerede kl. 6 i dag var jeg oppe og gjorde visse forberedelser!

For her vil vi feiere både vinneren av boken til Tove Fevang, HEKLING & HAKKING TIL KJØKKENET (Cappelen Damm)...
 
"Mother Combing Child's Hair" av Mary Cassatt
og min kjære datters fødselsdag! Det er mange år siden hun var en lita jente som løp barbent rundt i huset, og gledet seg aller mest til 17. mai og bursdagen sin, og ville bli sykepleier når hun ble stor!
 
Nå er hun selv mamma til 2, og er travelt opptatt i jobben sin som... sykepleier! Gratulerer med dagen, jenta mi!
 
Og gratulerer så mye til vinneren av boken til Tove Fevang, HEKLING &HAKKING TIL KJØKKENET (Cappelen Damm), som ble...
 
... danske Jane fra Sindal på Jylland! Hun har bloggen Holde Masken, hvor hun bl.a. skriver om håndarbeide, så jeg håper boken vil være til både nytte og glede for henne!
 
Tusen takk til alle dere andre som også deltok i Give Awayen, og bedre lykke neste gang! Boken HEKLING & HAKKING TIL KJØKKENET får du kjøpt her, og Tove Fevangs hjemmeside finner du her!
 
 

7 kommentarer:

  1. Gratulerer så mye til heldig vinner, og datteren din!

    Klem,

    SvarSlett
  2. Jubiii jeg vandt!
    Tusind tusind mange gange tak, jeg er så glad så glad nu....kan næsten ikke tro det er sandt :-)
    Gratulerer med din datters fødselsdag :-)

    SvarSlett
  3. Jubiii jeg vandt!
    Tusind tusind mange gange tak, jeg kan næsten ikke tro det er sandt :-)
    Gratulerer med din datters fødselsdag :-)

    SvarSlett
  4. Må bare gratulere den heldige vinneren! Og så gøy at det ble en blogger fra vårt naboland!
    Og beklager Cathrine at det blir lite skrevet fra denne kanten. Jeg kommer sterkere tilbake. Ønsker deg og dine en god helg! Hilsen Berit

    SvarSlett
  5. Gratulerer så mye til den som vant boken. Og gratulerer til din datter. Jeg har også reklamert for den boken. Nå er jeg i full gang med å hekle grytekluter. Ha en fin dag.
    Hilsen Ann-Jorun, Fiksemalla.

    SvarSlett
  6. Da er det bare å ønske lykke til for den heldige vinner av den fine boka :)

    SvarSlett
  7. Gratulerer så mye både til datteren din og vinneren av konkuransen!

    Tiden går fort og på et øyeblikk er de blitt store, nesten alt for fort. Selv om det er alt til sin tid :-)

    Ønsker deg en flott helg!

    Klem

    SvarSlett

Jeg har fått et økende problemer med spam i kommentarfeltet, så derfor må kommentarer godkjennes av meg før de publiseres. Ha en fin dag!