mandag 22. oktober 2012

Vinn Familiens Juleideer!

Nå som det går med stormskritt mot jul, er det høyaktuelt å begynne og tenke på både julegaver og julepynt til eget hus! Derfor passer det veldig godt at jeg har vært så heldig å få 3 stk. av Familiens Juleideer å gi bort!
 
Familiens Juleideer er på 124 sider, og har flotte juleideer og oppskrifter! Her finner du garantert noe fristende, enten du liker å strikke, hekle, brodere, sy eller pusle, som det heter i omtalen!
 
Jeg falt bl.a. for dukkeklærne, som sikkert vil bli godt mottatt av en liten jente, og de mange hekle- og strikkeoppskriftene!
 
I tillegg er det mange ting til hus og hjem, som løpere og brikker, bordpynt, adventsduk og julekalendere. Og dette morsomme nisseparet!
 
Du deltar i trekningen ved å legge igjen kommentar under dette innlegget, og reglene er:
 
1 lodd = kommentar
2 lodd = kommentar + å være/bli følger
3 lodd = kommenar + være/bli følger + linke til Give Awayen på egen blogg. Hvis du linker, så bruk bildet her!
 
Husk å si hvor mange lodd du tar! Husk å legge igjen e-post adr. din hvis du ikke har egen blogg! Trekningen foretas 30. oktober!
Lykke til!

38 kommentarer:

Åshild i bestemors hage sa...

Jeg har allerede kjøpt bladet og er enig med deg - her er det mye man kan lage. Jeg sammenligner årets juleblader og Familien er en klar vinner i kategorien "å lage".

Blåbærtua sa...

Så gøy,eg er med og tar 2 lodd:)mange flotte juleideer der:)
Ei fin ny veke til deg!
Klem fra Lillian

jofridsquilt sa...

Hei:-)Eg blir med med tre lodd. Klem Jofrid

Pia sa...

Jeg vil gerne deltage med 2 lodder

Guri sa...

2 lodd til meg denne gangen :)
KLÆM

ØSTRE ROER sa...

Hei du:) Jeg tar 2 lodd og krysser fingrene:)

Elisabeth, innerst i veien sa...

Ja, det er på tide å begynne pusleriet nå. 3 lodd til meg takk.

Renata sa...

Hei!
For en super give away....
Tar 1 lodd jeg.

Hilsen Renata
morogde4ungene@hotmail.no

RoseSommer sa...

Jeg vil gjerne ha 3 lodd. Det er så koselig med sånne blader. Jeg LAGER nok ikke så mye av det jeg ser i dem, men TANKEN på å lage litt av hvert er også god :)

Anonym sa...

Jeg har lyst til å vinne :) Har smugtittet på det i butikken. Kjempefint :)
Hilsen Marianne :)

marianne-eng@hotmail.com

Lupineke sa...

I also like two tickets, what a inspiring post!! Kram Lupineke

Anonym sa...

Hei,jeg deltar med ett lodd.Er nok mye flott inspirasjon i det bladet.Hilsen Vigdis. (jmag-vaa@online.no)

Anonym sa...

Hei Cathrine!
Selvsagt er jeg med på din gi-bort! Et lodd får jeg for kommentaren, og jeg er jo følger selv om jeg ikke blogger - får jeg et for det også?
Nå er flisleggingen over kjøkkenbenken ferdig. Du kan tro det ble fint! Kommer nok noen bilder på min datters blogg etter hvert. Men de var visst ikke så enkle å få på plass. Flisene er håndlaget og ser ut som kakler. Og med håndmalte bittesmå motiv i hvert hjørne. Litt ujevne og ikke like tykke heller. Men sjarmerende? Ja så absolutt!
Ha en finfin uke! Hilsen Berit

Åshild i bestemors hage sa...

Jeg trenger ingen lodd denne gangen. Ville bare anbefale.

Husmannsplassen i Hidlesundet sa...

Så gøy med slike julehefter. Disse liker jeg! Da har jeg linket til deg, kommentert og følger gjør jeg jo:-) = 3 lodd:-)

Lykke til til alle som deltar:-)

Ha en fin dag, Cathrine!

Klem fra Hjørdis

Sylke sa...

Hei Cathrine! Jeg blir gjerne med på din give-away :) Ha en god uke!

Klem

Sylke sa...

Hei igjen, glemte å si hvor mange lodd jeg får. Det blir 2 lodd til meg, for kommentar og følger :)

Lenes blogg sa...

Jeg trenger litt tips og inspirasjon, så tar 3 lodd :)

Fra huset i svingen sa...

Jeg tar selvsagt 3 lodd, juleblader får man aldri nok av ;)

Klem Karianne

Ruths datter sa...

Dette har jeg lyst på vet du. Tar 2 lodder jeg da.
KLem

Kari Marie H. Danielsen sa...

Veldig lyst på dette. 3 lodd på meg:)

Emmas hvite borg sa...

Jeg vil veldig gjerne være med og trekker 3 lodd :)
Klem Anette

katrine_karlsen sa...

Prøver lykken med 1 lodd! :)

Katrine

katrine_karlsen@hotmail.com

katrine_karlsen sa...

Jeg prøver lykken med 2 lodd! :)

Katrine

katrine_karlsen@hotmail.com

Anonym sa...

1 lodd her! =)

Hilsen Daniel

daniel-haug@hotmail.no

Mandelhjärta sa...

Juleidèer og inspirasjon sier jeg ja takk til! ;) Deltar med 3 lodd!
Ha en fin dag! :)

Tindrande Auge sa...

Vil gjerne være med☺
1 lodd til meg da☺ Håper du får en fin helg videre! klemmer fra Nina

Lillian sa...

Hei hei.
Jeg vil gjerne være med, og trekker to lodd. ;)

Anonym sa...

Hei! Jeg blir gjerne med. Ett lodd til meg, takk!
Hilsen Ellen
elleedwa@online.no

Signe Helene sa...

Jeg vil veldig gjerne være med! :)
Jeg tar 1 lodd!
Det går fort til jul nå ja, så da er det fint med litt ny inspirasjon :)

(signe4@hotmail.com)

HildeM - Lykkelig med liten sa...

Jeg er gjerne med og prøver lykken med 3 lodd. http://konkurranseblogg.blogspot.no/2012/10/vinn-familiens-juleideer.html
Følger deg allerede!

Klem fra Hilde

Liv Janne Bell Jonstad sa...

2 lodd - har lagt meg til som følger:) Hadde vore kjekt med litt juleinsprasjon!

Mie Mari sa...

Jeg prøver lykken med ett lodd :)

Anonym sa...

Krysser fingrene og prøver lykken med 1 lodd

ESB

Cathrines Kreative Hjørne sa...

Du får selvsagt 2 lodd! :-)

Cathrines Kreative Hjørne sa...

Hei! Jeg trenger e-post adressen din for å ta deg med i trekningen! :-)

inga sa...

Also I would like sign up for these super candy.
3 lodd
hugs
Gerda

Anonym sa...

Tar 1 lodd.

Mvh Ann-Heidi

ahrotnes@hotmail.com