fredag 15. februar 2013

Cath Kidston SY-bøker - de heldige vinnerne!

På en tidlig fredag morgen har jeg en hyggelig nyhet til 2 stk. av dere, som deltok i min Cath Kidston Give Away!
I årets aller første Give Away, kunne du vinne bøkene SY! og SY mer! av Cath Kidston! Bøkene gis av Cappelen Damm, og 2 heldige vinnere får hver sin SYbok!
Og nå er vinnerne høytidelig trukket av min gode hjelper, Bygårdsmannen, som mer enn gjerne ikler seg rollen som Mr. Random!
Og etter at oppgaven var gjennomført, vanket det kake, gaver og blomster på Bygårdsmannen, som hadde fødselsdag på selveste trekningsdagen!
Men nå skal jeg ikke holde dere på pinebenken lenger! Vinneren av Cath Kidston SY! er....
Marit med bloggen Tenkepause!
Og vinneren av  SY mer! av Cath Kidston er...
Misemor med bloggen Misemors Hobbyrom!
Gratulerer så mye til begge to! Vinnerne kan ta kontakt med meg her. Det kommer snart nye Give Aways her på bloggen min! Så til dere som ikke vant sier jeg; bedre lykke neste gang!

4 kommentarer:

  1. Gratulerer til de heldige vinnerne og god helg til alle!

    SvarSlett
  2. Gratulasjoner går til de heldige vinnerne og riktig god helg til dere Cathrine! Klem Berit

    SvarSlett
  3. WOW - er det mulig?
    Ja, nå ble jeg glad!!!
    Tusen takk!!!
    Hjertelig hilsen Tone "Misemor"

    SvarSlett