lørdag 23. mars 2013

Lage påske kort?

Det er ikke for sent å sende et påskekort eller to, og å lage dem selv! Og jeg falt for disse fra Martha Stewart, som er enkle og pene!
Ved hjelpe av stoff eller papir, og doble kort med åpning, kan du lage noen dekorative påskekort på 1-23!
Vil du være litt mer avansert, kan du lage dette fingerdukke-utbrett-kortet - se hvordan du lager det her!
Enkelt og pent var også dette påskekortet laget ved hjelp av papirstanser (se her)! Her kunne man sikkert også brukt stempel eller sjablong.
Til slutt tar jeg med denne haregirlanderen, som du finner mønsteret til her og her!
Her blir det påskepynting i dag, og det gleder jeg meg til! God helg!

4 kommentarer:

  1. Å, de haregirlanderne var supersøte!
    De fikk jeg lyst til å lage!
    Takk for flott inspirasjon!

    Klem

    SvarSlett
  2. Og nå har jeg laget meg en harepusgirlander:-)
    Tusen takk for supert tips!!

    SvarSlett
  3. Så koselig lesing! Ser jo hvor fint det er med hjemmelagede kort, men er selv ikke noe kreativ på det området. Men litt påskepynt rundt om i huset har det blitt. Likeså noen gule tulipaner på bordet. Nå skal jeg kose meg i over en uke! Det må du også gjøre Cathrine! Klem Berit

    SvarSlett

Jeg har fått et økende problemer med spam i kommentarfeltet, så derfor må kommentarer godkjennes av meg før de publiseres. Ha en fin dag!