torsdag 21. mars 2013

Påske Give Away! Vinn Håndarbeid fra Familien!

Da er det tid for en Påske Give Away, og her hos meg må det jo bli noe kreativt å legge i påskeegget!
Så fra Familien har jeg fått magasinet Håndarbeid, som kom ut 11. mars, og hele 3 stykker av dere kan vinne det!
I Familien Håndarbeid finner du 124 sider med håndarbeidsstoff innen søm, broderi, hekling, strikking og mye mer!
Blant annet får du oppskriften på denne duken i filethekling,
og oppskrift på genseren fra den danske tv- serien Forbrydelsen!
Du deltar i min Påske Give Away ved å legge igjen kommentar under dette innlegget, og reglene er som vanlig:

1 lodd = kommentar
2 lodd = kommentar + å være/bli følger
3 lodd = kommentar + være/bli følger + linke til min Give Away på egen blogg. Hvis du linker, så bruk bildet øverst som du finner her!

Husk å si hvor mange lodd du tar! Husk å legge igjen e-post adr. din hvis du ikke har egen blogg! Fristen for å delta er 1. april.

Konkurransen er nå avsluttet!

 

39 kommentarer:

  1. Denne vil jeg være med på tar 2 lodd som følger og denne kommentaren.

    Familien har alltid så mye flott håndarbeid.

    SvarSlett
  2. Jeg er følger og tar 2 lodder. Koselig påskegodtpremie dette for oss som liker å lage noe med hendene. God påske til deg frue.
    Klemz

    SvarSlett
  3. Alltid morro med Give Away så jeg blir med.
    2 lodd til meg.

    God påske!

    SvarSlett
  4. Tusen takk for hyggelig kommentar på mitt første sjal! Jeg blir gjerne med på Give-awayen din og tar 3 lodd. Gleder meg til å følge deg framover.

    Riktig god påske!

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett
  5. Åh for Søren da hvor vil jeg gerne vinde - 2 lodder til mig tak

    SvarSlett
  6. Så klart eg vil være med:)tar 2 lodd eg!tenk at det snart er påske,har gått så fort:)
    Fine kveld til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  7. Jeg blir gjerne med på din Påske Give Away. Familien har jo alltid så mange fine mønstre. 3 Lodd.
    Ha en riktig fin torsdag kveld.
    Klem

    SvarSlett
  8. Hei hei:) takk for koselig hilsen :) slenger meg på her, men får dessverre ikke lagt meg til ( av en eller annen grunn ) som følger :/ så får nøye meg med et lodd og heller kose meg med å lese bloggen :D klem fra malin :)

    SvarSlett
  9. Der ser ud til at være meget fint deri, så jeg vil gerne deltage med 1 lod :-)

    SvarSlett
  10. Spennende giveaway :-) Jeg blir gjerne med - 3 lodd på meg :-D

    Ha det godt - klem Siv

    SvarSlett
  11. Koselig med påske give away!!! eltar gjerne med 3 lodd - samtidig som jeg vil ønske deg ei riktig god påske!!! Klem Ruth

    SvarSlett
  12. 2 lodd :)
    sorgenfri2#hotmail.com

    SvarSlett
  13. Så snill du er som kjører giveaway!

    Nå har påsken startet for min del. Drar til Nordfjord i morgen, og skal ha nesten to uker påskeferie der - gleder meg!!

    Ønsker deg en flott påske!

    Klem fra Hildegunn

    SvarSlett
  14. Hei!
    Jeg vil gjerne være med i trekningen. Kosleig med håndarbeidsblader :)

    1 lodd

    i_sen3@yahoo.no

    SvarSlett
  15. Jeg henger meg på med ett lodd.
    Familien har alltid mange oppskrifter som kan inspirere!
    Vil samtidig ønske deg en strålende påske!

    SvarSlett
  16. 2 lodd til meg denne gangen :)
    God påske!
    Klæm

    SvarSlett
  17. Da er det endelig påskeferie :) Vil gjerne vinne et inspirerende blad, så tar 3 lodd. God påske!

    SvarSlett
  18. Jeg vil gjerne være med!
    God helg til deg! :)
    (signe4@hotmail.com)

    SvarSlett
  19. For meg som elsker håndarbeid i alle former og farger, så er denne her helt perfekt. Så jeg er med, og tar med meg to lodd denne gangen. Som følger og kommentar.
    ingrid_troja@hotmail.com

    SvarSlett
  20. Så hyggelig! Da ble det to lodd på meg :) god påske!

    SvarSlett
  21. Deltar gjerne med ett lodd:)
    God Påske!

    gledeoverlivet@hotmail.no

    SvarSlett
  22. God lördag!
    Vill jättegärna delta i lotteriet ditt! Fin vinst :O)
    Önskar mig två lotter och hoppas på tur!!
    Ha en skön helg ... och Påsk!
    Kramar Vivan

    SvarSlett
  23. ... tre lotter ;O)
    Jag är ju följare också!
    Kram

    SvarSlett
  24. Ja, her vil jeg gjerne være med :)
    3 lodd på meg. God påske!

    SvarSlett
  25. Hei, jeg tar gjerne ett lodd. Liker godt håndarbeid :)) Hilsen Helene - Er ofte innom bloggen din, skulle jeg være heldig å vinne kontakter jeg deg på mail.

    SvarSlett
  26. Hei.
    Kjempeflott giveaway og blogg. I denne giveawayen har jeg et lodd, men det skal vel holde det, eller?

    Kontakt meg; andrea.hjeldnes@hotmail.com
    Klem fra Andrea A. Hjeldnes.

    SvarSlett
  27. Så koselig med Give away. Så slenger meg med. Ett lodd til meg. :-)

    SvarSlett
  28. Jeg trekker to lykkelodd :)
    tina.triger@live.com

    SvarSlett
  29. Spennende give away.
    1 lodd på meg.
    Ha ei riktig god påske :=)

    SvarSlett
  30. Hei,koselig blogg du har.Mye flott inspirasjon hos Familien.Jeg deltar med et lodd.Hilsen Vigdis.
    (viva301@hotmail.com)

    SvarSlett
  31. Så hyggelig. Genseren er så deilig.
    Jeg vil gjerne strikke... og jeg vil gjerne lese norsk "Håndarbeid fra Familien".
    Gleder meg til å følge og tar 2 lodder.
    Hilsen til deg og riktig god påske.

    SvarSlett
  32. Jeg storkoser meg med bloggen din :-). Jeg vil gjerne ha 1 lodd. Håper å vinne, for jeg er så glad i håndarbeide. God påske. Hilsen norwaystyle@gmail.com

    SvarSlett
  33. Et lodd på meg.
    Herlig give away.

    SvarSlett
  34. Jeg vil gjerne vare med,tar 2 lodd,faar familien i posten og er folger.Hilsen Mary Ann fra norway2@hvc.rr.com

    SvarSlett
  35. Et kreativt hjørnet hvor det er god å være!

    Et lodd & håp om ny inspirasjon til meg også.

    Trine D.

    trineson@gmail.com

    SvarSlett
  36. Jeg er gjerne med og tar 2 lykkelodd da jeg følger deg allerede!

    Klem

    SvarSlett
  37. Dette var en fin premie:)

    Legger meg til som følger her hos deg jeg:)
    2 lodd til meg, så krysser jeg fingrene.....

    SvarSlett