fredag 8. mars 2013

Vant du Lev Landlig?

I dag har jeg vært grytidlig oppe for å gjøre en av dere glade, og trekke vinner av 1 års abonnement på Lev Landlig!
Og jeg har igjen støttet meg til Mr. Random, som hjalp meg, etter at han hadde vært runden sin med å levere melk!
Om litt skal Bygårdsmannen med frue innta frokosten her! Men først skal jeg avsløre at vinneren av 1 års abonnement på Lev Landlig er:
... Karianne med bloggen FRA HUSET I SVINGEN! Gratulerer! Og tusen takk til all dere andre som også deltok!
 
Med ønske om en fin fredag flott kvinnedag!

1 kommentar:

  1. Gratulerer til den heldige vinneren og gratulerer med dagen til deg og alle medsøstre der ute!!
    God torsdagskveld Cathrine! Hilsen Berit

    SvarSlett

Jeg har fått et økende problemer med spam i kommentarfeltet, så derfor må kommentarer godkjennes av meg før de publiseres. Ha en fin dag!