tirsdag 7. mai 2013

Kreativ tirsdag!

Når vårsolen sender sine lysgivende stråler på meg, våkner kreativiteten, og jeg vil gjøre ALT mulig på en gang! Som å sette fine blonder på kjøkkenhåndklærne!
Eller hekle noen blomster i alle mulige fasonger og farger, til å pynte opp både meg selv og andre med! Se oppskrifter hos DROPS her!
Og lage noen vakre lyslykter til å bruke på sene sommerkvelder - se hvordan du lager de hos Hendes Verden her!
Eller hekle noen fargerike kjøkkenhåndklær og kluter med små blomster! Se oppskrift hos Hendes Verden her!
Men synet av dette syskrinet - kreativt laget av en enkel eggekartong - fikk meg på bedre tanker, for akkurat nå jeg...
...sy videre på Rosedrakten til mitt yngste barnebarn, så den blir ferdig til 17. mai! Her syr jeg på sølvkniplinger på vesken! Se store-søsters Rosedrakt her!
Så som dere forstår er det mangt og meget som inspirerer meg akkurat nå, men dagene fremover er viet draktsøm, og så får tiden vise hva det neste prosjektet blir!

Med ønske om en kreativ og solrik tirsdag!

6 kommentarer:

  1. Heia!

    Mange herlige kreative tips her! Likte spesielt de hekla blomstene og eggekartongen... Hm... Fikk en ide...

    Klem

    SvarSlett
  2. Såååå fin !!

    Heldig lille snuppa, som får denne her til 17 mai feiring.

    Ja, våren har en tendens til å få kreativiteten til å blomstre, godt er det - lykke til med sying.

    SvarSlett
  3. Mye vi kan bli fristet av når våren slår til. Men går fort mot 17. mai, så best du konsentrerer deg om draktsøm. Nydelig rosedrakt du har sydd og nesten er ferdig med :)

    SvarSlett
  4. Her var det mye kreativitet. Håper du kommer i mål med drakten til 17.mai.
    Ønsker deg en fin uke.

    SvarSlett
  5. Mange spennende tips og ideer her :-) Hvilken drakt er det du syr da?

    Ha det godt - klem Siv

    SvarSlett
  6. Veldig koselige sysler.
    Klemz

    SvarSlett

Jeg har fått et økende problemer med spam i kommentarfeltet, så derfor må kommentarer godkjennes av meg før de publiseres. Ha en fin dag!