tirsdag 23. juli 2013

It's a Prince!

Så har de fått sin lille prins, og britene er i ekstase!
Som jeg viste på bloggen min her, laget Mirror  et liksom-baby-shower, og mange har nok gått fem på! Hi, Hi!
I ukesvis har de ventet i spenning, og man har bl.a. kunnet kjøpe disse krusene fra Burleigh!
Sophie Allport har designet disse søte Royal Mug barnekrusene - se her!
Og nå som vi vet at det ble en prins, er det bare å ta frem lyseblått og hvitt, og glede seg over britenes babylykke!
Og her på bloggen feirer jeg begivenheten med å legge ut oppskrift på genseren øverst, og de søte sokkene her! Oppskriften finner du hos DROPS her og her!

Gratulerer mye til de nybakte foreldrene!

4 kommentarer:

BrittB sa...

Ja, vi får stille oss i rekken og gratulere britene med prinsen! :-)
Nydelig babygenser og sokker- jeg måtte skrive ut oppskriften, takk for link!! :-)

Unni Davidsen sa...

Du har en nydelig stil som virkelig inspirerer meg!

Unni Davidsen sa...

Du har en nydelig stil som virkelig inspirerer meg!

Helen sa...

Tror alle hjertes gleder seg :)

Tror nok det var veldig stas for britene at det ble en liten prins...

Fine oppskrifter :)

Fortsatt god sommer !