torsdag 22. august 2013

Tea by the sea!

Det kom en overraskende pakke til meg i sommer, sendt fra min venninne, Ann, i England, med et for meg ukjent magasin: Prima! Og det magasinet har jeg kost meg mye med!
Der var det bl.a. mange kreative ideer, og det er jo midt i blinken for meg!
Ann fortalte i brevet som lå ved, at jeg måtte bla opp på side 26, for der var det omtale av The Loft - Tea by the Sea, som er et helt spesielt afternoon tea-sted i Tollesbury, Essex!
Og der hadde hun, datteren og en søster vært for å drikke te, og var imponert over både innredning, stemningen og alt det de 5 driftige damene hadde fått til!
Og i Primas ble de presentert innenfor hvert sitt felt:
Redesign av klær, smykker, maleri, broderi/søm m.m.!
Og Sheila, eieren, sørger for at teen står på bordet og kakene på disken er ferske og innbydende!
Så skulle jeg være på disse kanter, vil jeg gjerne ta turen innom The Loft, og kose meg med afternoon tea by the sea, sammen med min venninne, Ann, og hennes datter, Beth, som er fotograf! Se Beths bilder her!
The Loft sin blogg finner du her, på Facebook her, og på kartet her! Hadde det ikke vært hyggelig å drikke te på The Loft?

3 kommentarer:

  1. Jo, det hadde vært veldig hyggelig å drikke te der! Det ser ut til å være en fin plass med mye kreativitet!
    God helg! :-)

    SvarSlett
  2. Vilket härligt inlägg! Tack för det tipset, kommer jag förbi ska jag absolut titta in.

    SvarSlett
  3. Du gör så härliga inlägg! Kommer jag förbi ska jag absolut titta in på the Loft. Inspirerande med kreativa människor :)Klem!

    SvarSlett

Jeg har fått et økende problemer med spam i kommentarfeltet, så derfor må kommentarer godkjennes av meg før de publiseres. Ha en fin dag!