lørdag 24. august 2013

Vinn Familiens nyeste strikkebok!

Da er det på tide med høstens første Give Away her hos meg, og jeg har fått Familiens nyeste strikkebok å gi bort til 3 heldige av dere!
Den 26. august kommer høstens strikkebok fra Familien i salg over hele landet, og du kan glede deg til 124 sider flotte strikkeoppskrifter til dame, herre, barn og hjem!
 
Du deltar i trekningen ved å legge igjen en kommentar under dette innlegget, og reglene er som vanlig:
 
1 lodd = kommentar
2 lodd = kommentar + å være/bli følger
3 lodd = kommentar + være/bli følger + linke til Give Awayen på egen blogg. Hvis du linker, så bruk bildet øverst som du finner her!
+ 1 lodd for å like Familien på Facebook her!

Husk å si hvor mange lodd du tar! Husk å legge igjen e-post adr. din hvis du ikke har egen blogg! Trekningen foretas 1. september! NB! Konkurransen er avsluttet!

42 kommentarer:

  1. Kjekt å ha!
    er med - 2 lodd.
    fin helg til deg,
    klem TOVE

    SvarSlett
  2. Spennende. Jeg tar ett lodd, og håper på at akkurat dette loddet gir gevinst.

    Mvh astrid.d@gmail.com

    SvarSlett
  3. Familiens strikkebøker pleier å være fine - jeg blir med med to lodd (kommentar + følger).
    Ha en riktig fin helg!

    SvarSlett
  4. Denne strikkeboka ser veldig fin ut! Jeg vil gjerne være med og tar to lodd (kommentar og følger)
    Ha en fin-fin helg! :-)

    SvarSlett
  5. Selvfølgelig vil jeg være med på lotteri. Familien er et flott blad.
    Tre lodd på meg :) Så håper jeg på vinnerlykke :)
    Hilsen fra Anette

    SvarSlett
  6. Jeg deltager gerne.
    2 lodder tak.
    tagelaursenpiaeriksen@gmail.com

    SvarSlett
  7. Hei,jeg deltar med ett lodd.Ha en fin helg,hilsen Vigdis. (viva301@hotmail.com)

    SvarSlett
  8. 1 lodd.
    Hei! Så fin premie:-)
    mvh kathrineantonie@hotmail.com

    SvarSlett
  9. Sikkert mange fine oppskrifter her:)
    Deltar med to lodd.
    Hilsen jumjums@hotmail.no

    SvarSlett
  10. Trekker 1 lodd :)
    Ha en fortsatt flott helg!
    -Helene-
    riola@live.no

    SvarSlett
  11. Så morsomt å være med i konkurransen om dét spennende bladet! :D
    Jeg har både likt siden til Familien på FB, og jeg har begynt å følge deg (alltid morsomt å finne nye, inspirerende blogger å følge videre!). Så det skulle bli 3 lodd til sammen ;)

    Gleder meg til å lese mer av din blogg fremover! :D

    SvarSlett
  12. Er det konkurranse produkter som er presentert i dette? Familien hadde jo en konkurranse i 2012 der vinnere ble trukket og ble annonsert i september i 2012. Alle disse oppskriftene skulle komme i et eget hefte, så det var det jeg lurte på... :-)

    SvarSlett
  13. Ja, takk her tas det 2 lodd !

    Kommentar, og er fast følger.

    God helg :)

    SvarSlett
  14. 1 lodd:-)
    jobekny@gmail.com;-)

    SvarSlett
  15. Det hadde vært en super gave - trenger inspirasjon til nytt strikketøy:-)

    SvarSlett
  16. Hei! :)

    Jeg tar to lodd for kommenter og for å like på fb. Ha en fin kveld videre :)

    Hilsen Tone, frklangenes@hotmail.com

    SvarSlett
  17. Kjempemorsomt med håndarbeidsrelaterte konkurranser :)

    Jeg tar 1 lodd.

    i_sen3@yahoo.no

    SvarSlett
  18. Så gøy :-) Tar ett lodd jeg.

    SvarSlett
  19. Hei, hei! :D
    Jeg vil gjerne delta, og trekker 3 lodd. Kommentar, følger og liker Familien på FB.

    Mvh Beate M

    SvarSlett
  20. Er gjerne med i trekninga, så eg tar et lodd og venter i spenning!

    SvarSlett
  21. Jeg håper jeg kan ha flaks med 1 lodd.
    Fin søndag til deg!
    krykkja@hotmail.com

    SvarSlett
  22. Så klart eg vil være med og eg tar 2 lodd eg:)kjempefin premie!
    Ønsker deg ein fin søndag:)
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  23. Denne vil eg gje i gåve til ei venninne om eg vinn.
    To lodd!
    Beste helsing Helene (eneleh79@hotmail.com)

    SvarSlett
  24. Jeg tar 2 lodd :)

    Hilsen Katrine Helle
    katrine_helle_8@hotmail.com

    SvarSlett
  25. Den må jeg ha, uansett om jeg vinner eller ei.
    3 lodd på meg:)

    SvarSlett
  26. Ah, den boka har jeg lyst på! Trenger noen gode hobbyprosjekter nå til høsten.
    Trekker 2 lodd, og krysser fingrene.

    SvarSlett
  27. følger, liker og deler, og blir med på trekning:)

    Marius
    grotan@hotmail.com

    SvarSlett
  28. Arti :-) tar ett lodd :-)

    mvh
    kristin_roevik@hotmail.com

    SvarSlett
  29. Prøver lykken med to lodd :)

    Mvh Torunn (brandvold84@hotmail.com)

    SvarSlett
  30. Det blir et lodd på meg. Jeg lærte å strikke da jeg var 6-7 år gammel av min mormor. Dette vil bli en flott gave til henne. Håper å bli kontaktet; andrea.hjeldnes@hotmail.com

    Beste ønsker fra Andrea

    SvarSlett
  31. 3 lodd :)
    sorgenfri2#hotmail.com

    SvarSlett
  32. Jeg vil gjerne ha 2 lodd,folger med I bloggen din,og den er alle tiders.Hilsen Mary Ann fra norway2@hvc.rr.com

    SvarSlett
  33. Hei. Tar 2 lodd jeg. Du har så koselig blogg, som jeg ikke er flink til å kommentere. Skal prøve å skjerpe meg..... Klem.

    SvarSlett
  34. 3 lykkelodd på meg :)
    tina.triger@live.com

    SvarSlett
  35. Flott premie :-) 4 lodd på meg

    Jeg har sett at du har lagt ut gamle strikkeoppskrifter, og så lurer jeg på om du muligens vet noe mønster på en vest til dame i 40-tallsstil?

    Ha det godt - klem Siv

    SvarSlett
  36. Hei!
    Jeg blir gjerne med, 1 lodd :)

    verm"ætt"hotmail.no

    SvarSlett
  37. 1 lodd på meg :)

    -Ida Johanne-
    ida_jc@hotmail.com

    SvarSlett
  38. Jeg tar 1 lodd!

    Hilsen Gry

    anothergirl84@hotmail.com

    SvarSlett
  39. 1 lodd :-)

    ikt.kristin@gmail.com

    SvarSlett
  40. Jeg vil gjerne være med.
    2 lodd på meg

    mvh Hilde K
    hilkvi(at)frisurf.no

    SvarSlett
  41. Jeg tar 2 lodd og krysser fingerne! Har fulgt deg lenge!

    Klem

    SvarSlett
  42. Hei :)
    Vet du hvor det er mulig å få tak i denne nå?
    :D
    Mvh
    Evy

    SvarSlett

Jeg har fått et økende problemer med spam i kommentarfeltet, så derfor må kommentarer godkjennes av meg før de publiseres. Ha en fin dag!