lørdag 24. august 2013

Vinn Familiens nyeste strikkebok!

Da er det på tide med høstens første Give Away her hos meg, og jeg har fått Familiens nyeste strikkebok å gi bort til 3 heldige av dere!
Den 26. august kommer høstens strikkebok fra Familien i salg over hele landet, og du kan glede deg til 124 sider flotte strikkeoppskrifter til dame, herre, barn og hjem!
 
Du deltar i trekningen ved å legge igjen en kommentar under dette innlegget, og reglene er som vanlig:
 
1 lodd = kommentar
2 lodd = kommentar + å være/bli følger
3 lodd = kommentar + være/bli følger + linke til Give Awayen på egen blogg. Hvis du linker, så bruk bildet øverst som du finner her!
+ 1 lodd for å like Familien på Facebook her!

Husk å si hvor mange lodd du tar! Husk å legge igjen e-post adr. din hvis du ikke har egen blogg! Trekningen foretas 1. september! NB! Konkurransen er avsluttet!

42 kommentarer:

Dronninghuset sa...

Kjekt å ha!
er med - 2 lodd.
fin helg til deg,
klem TOVE

astrid sa...

Spennende. Jeg tar ett lodd, og håper på at akkurat dette loddet gir gevinst.

Mvh astrid.d@gmail.com

ANNEPÅLANDET sa...

Familiens strikkebøker pleier å være fine - jeg blir med med to lodd (kommentar + følger).
Ha en riktig fin helg!

BrittB sa...

Denne strikkeboka ser veldig fin ut! Jeg vil gjerne være med og tar to lodd (kommentar og følger)
Ha en fin-fin helg! :-)

Mellom Himmel og Jordbær sa...

Selvfølgelig vil jeg være med på lotteri. Familien er et flott blad.
Tre lodd på meg :) Så håper jeg på vinnerlykke :)
Hilsen fra Anette

Pia Eriksen sa...

Jeg deltager gerne.
2 lodder tak.
tagelaursenpiaeriksen@gmail.com

Anonym sa...

Hei,jeg deltar med ett lodd.Ha en fin helg,hilsen Vigdis. (viva301@hotmail.com)

Anonym sa...

1 lodd.
Hei! Så fin premie:-)
mvh kathrineantonie@hotmail.com

Judith sa...

Sikkert mange fine oppskrifter her:)
Deltar med to lodd.
Hilsen jumjums@hotmail.no

Anonym sa...

Trekker 1 lodd :)
Ha en fortsatt flott helg!
-Helene-
riola@live.no

Guro Eriksen sa...

Så morsomt å være med i konkurransen om dét spennende bladet! :D
Jeg har både likt siden til Familien på FB, og jeg har begynt å følge deg (alltid morsomt å finne nye, inspirerende blogger å følge videre!). Så det skulle bli 3 lodd til sammen ;)

Gleder meg til å lese mer av din blogg fremover! :D

rett og vrang sa...

Er det konkurranse produkter som er presentert i dette? Familien hadde jo en konkurranse i 2012 der vinnere ble trukket og ble annonsert i september i 2012. Alle disse oppskriftene skulle komme i et eget hefte, så det var det jeg lurte på... :-)

Helen sa...

Ja, takk her tas det 2 lodd !

Kommentar, og er fast følger.

God helg :)

uyf sa...

1 lodd:-)
jobekny@gmail.com;-)

marlene bakken sa...

Det hadde vært en super gave - trenger inspirasjon til nytt strikketøy:-)

Tone sa...

Hei! :)

Jeg tar to lodd for kommenter og for å like på fb. Ha en fin kveld videre :)

Hilsen Tone, frklangenes@hotmail.com

Anonym sa...

Kjempemorsomt med håndarbeidsrelaterte konkurranser :)

Jeg tar 1 lodd.

i_sen3@yahoo.no

Hanne sa...

Så gøy :-) Tar ett lodd jeg.

Beate M sa...

Hei, hei! :D
Jeg vil gjerne delta, og trekker 3 lodd. Kommentar, følger og liker Familien på FB.

Mvh Beate M

Two sa...

Er gjerne med i trekninga, så eg tar et lodd og venter i spenning!

Liv sa...

Jeg håper jeg kan ha flaks med 1 lodd.
Fin søndag til deg!
krykkja@hotmail.com

Blåbærtua sa...

Så klart eg vil være med og eg tar 2 lodd eg:)kjempefin premie!
Ønsker deg ein fin søndag:)
Klem fra Lillian

Anonym sa...

Denne vil eg gje i gåve til ei venninne om eg vinn.
To lodd!
Beste helsing Helene (eneleh79@hotmail.com)

Katrine Helle sa...

Jeg tar 2 lodd :)

Hilsen Katrine Helle
katrine_helle_8@hotmail.com

Kari Marie H. Danielsen sa...

Den må jeg ha, uansett om jeg vinner eller ei.
3 lodd på meg:)

Logika sa...

Ah, den boka har jeg lyst på! Trenger noen gode hobbyprosjekter nå til høsten.
Trekker 2 lodd, og krysser fingrene.

Marius sa...

følger, liker og deler, og blir med på trekning:)

Marius
grotan@hotmail.com

Anonym sa...

Arti :-) tar ett lodd :-)

mvh
kristin_roevik@hotmail.com

Torunn Brandvold sa...

Prøver lykken med to lodd :)

Mvh Torunn (brandvold84@hotmail.com)

Anonym sa...

Det blir et lodd på meg. Jeg lærte å strikke da jeg var 6-7 år gammel av min mormor. Dette vil bli en flott gave til henne. Håper å bli kontaktet; andrea.hjeldnes@hotmail.com

Beste ønsker fra Andrea

Geroannie sa...

3 lodd :)
sorgenfri2#hotmail.com

Anonym sa...

Jeg vil gjerne ha 2 lodd,folger med I bloggen din,og den er alle tiders.Hilsen Mary Ann fra norway2@hvc.rr.com

Bossa sa...

Hei. Tar 2 lodd jeg. Du har så koselig blogg, som jeg ikke er flink til å kommentere. Skal prøve å skjerpe meg..... Klem.

Tina T sa...

3 lykkelodd på meg :)
tina.triger@live.com

Snertne sneller og små nøster sa...

Flott premie :-) 4 lodd på meg

Jeg har sett at du har lagt ut gamle strikkeoppskrifter, og så lurer jeg på om du muligens vet noe mønster på en vest til dame i 40-tallsstil?

Ha det godt - klem Siv

Anonym sa...

Hei!
Jeg blir gjerne med, 1 lodd :)

verm"ætt"hotmail.no

Anonym sa...

1 lodd på meg :)

-Ida Johanne-
ida_jc@hotmail.com

Anonym sa...

Jeg tar 1 lodd!

Hilsen Gry

anothergirl84@hotmail.com

Anonym sa...

1 lodd :-)

ikt.kristin@gmail.com

Anonym sa...

Jeg vil gjerne være med.
2 lodd på meg

mvh Hilde K
hilkvi(at)frisurf.no

HildeM - Lykkelig med liten sa...

Jeg tar 2 lodd og krysser fingerne! Har fulgt deg lenge!

Klem

Evy sa...

Hei :)
Vet du hvor det er mulig å få tak i denne nå?
:D
Mvh
Evy