lørdag 12. oktober 2013

Gjett og vinn!

I skrivende stund har Bygårdsmannen og frue tatt seg en aldri så liten høstferie! Vi har lagt hverdagsslitet bak oss, for noen gylne feriedager, med nye opplevelser!
Jeg har ikke tenkt til å røpe hvor vi har reist, men lar det bli en spennende gjettekonkurranse ut av det!
Og blant dem som gjetter byen vi er i, trekker jeg 1 som får en liten overraskelse i posten når vi kommer hjem!
Jeg kan si så mye som at der er det fremdeles sensommer og grønne parker,
og at jeg får kjøpt yndlings serviset mitt der!
 
Legg igjen en kommentar med svaret ditt, så er du med i trekningen! Er du anonym, husk å skrive e-post adressen din! Gjette konkurransen er nå avsluttet!

19 kommentarer:

Jane sa...

Hej Cathrine

Jeg gætter på I har været i Perth i Australien :-)

Klem Jane

Helen sa...

Uten tvil ENGLAND, men hvor...hmmm det var litt mer vanskelig...en by i Staffordshire, hvor Spode har "hjem"...eller...

Uansett, ønsker dere en flott tur hvor enn du skal til i England !

Enjoy

Helen sa...

PS, tror jeg har funnet byen:

Du skal selvsagt HIT:

http://www.burleigh.co.uk/factory-shop.php

Stoke...

Happy shopping

Mitt hverdagsliv sa...

Jeg gjetter på London! Notting Hill?

Ingunn sa...

Jeg tror også det er London. Tenker det er fint der nå om høsten. Fortsatt god ferie!

Klem fra Ingunn

Gamlestogo sa...

Hei hei :-)
Jeg tror også dere har tatt turen til England, men hvor i England.. det var litt vanskeligere...hmm.
Vel jeg slenger meg på London jeg også!
Kos dere masse!!

Ingrid :-)

Elisabeth, innerst i veien sa...

Med bildet fra filmen Notting Hill tipper jeg London. God ferie!

Bente sa...

Du befinner deg i London så klart. Skulle gjerne tatt en høst tur dit jeg også.

Anne sa...

Det må da vel være LONDON ...
byen jeg elsker i alle fall.
Kos deg !
Klem Anne

Lina Aggerholm sa...

Jeg gætter på LONDON. Rigtig dejlig ferie til jer begge 2.
Knuz fra Lina

Kari Marie H. Danielsen sa...

Notting Hill:)

Naturlig Rosa sa...

Hei
Kan se ut som om dere er i London!
Kos dere og fortsatt god helg!

Barwitzki sa...

Notting Hill i London med Portobello Road og antikvitetshandler - loppemarked... og deilig film med Julia Roberts (1999)... Kos deg og
hilsen fra meg.

Logika sa...

Tror nok London er den korrekte byen :)

Ruths datter sa...

Tror du er i London. Ser Nothing Hill filmen der ja.
Klem

maska sa...

Tipper London jeg også.

Anonym sa...

Dere er i London,skulle gjerne vært der igjen selv om jeg har vært der 10 ganger.En by en stadig oppdager nye ting å gjøre i.
Mvh
Lillian Garpestad i Grimstad
e-post : lillian.garpestad@fagforbundet.no

hege sa...

Jeg tipper også på London. Mye fint å få kjøpt der, blant annet fint porselen, og deilige parker;)

brudeblogg sa...

Burgess Dorling & Leigh Ltd
Middleport Pottery, Port Street, Burslem, Stoke-on-Trent, ST6 3PE, ENGLAND ?