mandag 28. oktober 2013

Strikke årets adventskalender?

Det er ikke for tidlig å tenke på årets adventskalender hvis du planlegger å lage en selv! Særlig ikke hvis den skal broderes eller strikkes!
Jeg har falt for denne strikkede kalenderen fra Dale Garn, som har 24 små minivotter, som kan fylles med en liten godbit i dagene frem mot jul!
Her er mønster til alle minivottene.
Adventskalenderen fra Dalegarn en fin førjuls-syssel! Gratis oppskrift (Nr. 235 JUL) finner du her!

7 kommentarer:

REDNEVAL sa...

Oh, Advent calendar is beatiful!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jarka

Barbros lille atelier sa...

For en fin adventskalender!
Dette er absolutt ikke tiden for å ha strikke- og syforbud. Håper du snart er i produktivitet igjen:-)

Klem

Barwitzki sa...

Fin perlebroderi du har laget... masse glede med det. Det blir spennende med din broderiarbeid.
Dale-adventskalender er veldig fin.
24 lille votter - har jeg tid? Tusen takk for link med oppskriften.
Ha en riktig fin uke. Stor klem fra Viola.

Ellen Kristin sa...

Strikket adventskalender har jeg aldri tenkt på, men den var jo kjempefin! :)

fru. Lærum sa...

tusen takk for hyggelige ord inne hos meg :-)
de dekorerte boksen er malt hvite og bare limt på tapet .....så enkelt!

I år blir det nok ikke noen kalender på min 2 på 16 og 18 år.....men skulle ønske å hatt den lekre der :-)

klem tone

Elisabeth, innerst i veien sa...

Flott kalender, men jeg har også overstrikket meg for noen år siden og har siden kun klart å gjennomføre bittesmå prosjekter. Lykke til med rekonvalesensen.

Helen sa...

Åhhh, aner jeg senebetennelse på deg?
Uff, så kjedelig og du som er så glad i håndarbeid...

Men, det eneste som hjelper er og ta tiden til hjelp....håper du kan finne den en fin lydbok eller bok, som du kan fordype deg i - og da IKKE håndarbeidsbøker...hehehe

God bedring - og ja, det kalenderen var super søt !!