lørdag 26. oktober 2013

Vinn boken Klassisk småbarnstrikk 0-4 år!

Ny Give Away hos meg! Denne gangen kan du vinne Tove Fevangs nyeste bok Klassisk Småbarnstrikk med norske mønster 0-4 år fra Samlaget!

Tidligere har Tove Fevang bl.a. gitt ut boken Klassisk barnestrikk (2-8 år), som jeg skrev om her!
I den nyeste boken har hun plukket frem 25 modeller fra SandnesGarns mønsterarkiv. Her finner vi mange klassikere helt tilbake fra 1950-tallet, og oppskrift til gensere, jakker, bukser, kjoler, luer, skjerf og votter i str. 0-4 år.
I kjente og kjære mønstre som Fana, Marius, Setesdal, Snøkrystall, Trine, Skaugum, Småen, Polar, m.fl. Bla i boken her!
I tillegg et det en stor trinn for trinn del, som viser teknikker som raglanfelling, rundfelling, montere, maske sammen skuldre, sy i ermer, m.m.
Av de mange søte modellene i boken, finner vi forfatterens egne tvilling barnebarn, Oscar og Niolai på 2 år, med skøyeren Oscar som pryder forsiden av boken!
Tove Fevang er utdannet innen tekstil, broderi og design, og arbeider som designer, kursholder og forfatter! Se bloggen hennes her!

Du deltar i trekningen av boken ved å legge igjen en kommentar, og reglene er:


1 lodd = kommentar

2 lodd = kommentar + å være/bli følger
3 lodd = kommentar + være/bli følger + linke til Give Awayen på egen blogg. Hvis du linker, så bruk bildet øverst som du finner her!
+ 1 ekstra lodd for å like Tove Fevang på Facebook her!

Husk å si hvor mange lodd du tar, og legge igjen e-post adr. din hvis du ikke har egen blogg. Trekningen foretas 10. november!

Konkurransen er nå avsluttet! Trekning pågår!


 

39 kommentarer:

Susann Englemamma sa...

Så fin give away! Jeg tar to lodd :)

Dronninghuset sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Dronninghuset sa...

Den hadde vært fin å ha.
;-) har jo et barnebarn....
2 lodd
klem TOVE

Ellen Kristin sa...

To lodd på meg :)

Anonym sa...

Hei,jeg deltar med ett lodd.Ha ei fin helg,hilsen Vigdis ( viva301@hotmail.com )

Klarafina sa...

Det ble fire lodd....Flott bok :)

Renata sa...

Så flott premie, jeg prøver lykken med 1 lodd:)

Hilsen Renata
morogde4ungene@hotmail.no

Pia sa...

Jeg smidder 2 lodder i puljen.

Ingridib sa...

Flott bok , jeg har delt og likt og komentert og følger. Det blir vel fire lodd da!

Naturlig Rosa sa...

Kjempefin bok, blir gjerne med på
give away. Blir 2 lodd på meg.

Fortsatt flott helg.

Anonym sa...

Må jo prøve lykken her , tar et lodd jeg.
God helg til deg.
Hilsen Irene.
haevense@online.no

Lilla dør sa...

To lodd til meg. God helg til deg.

Turid sa...

Kjempefin bok! Jeg tar to lodd :-)

Blåbærtua sa...

Så herligbok,tar to loddeg:)
Nyt kvelden!
Klem fra Lillian

Ingunn sa...

Her blir det nok mange om "beinet". Jeg prøver meg igjen og tar 3 lodd. Spennende bok. Jeg har levd gjennom alle de modellene der.

God søndag!

Klem fra Ingunn

Liv sa...

Hei!
Jeg må være med på dette1 Har fire oldebarn, i feb. er det fem!:))
Kan få bruk for denne boka...
krykkja@hotmail.com

Anonym sa...

Hei Cathrine! Så godt å være tilbake på bloggen din igjen! Like mye flott inspirasjon som alltid! Tar gjerne et lodd selvom det fremdeles går i bunad her hos meg!

Hilde sa...

For ei herlig bok. Jeg tar 3 lodd. Har skrevet kommentar, er følger og linker fra bloggen min.

injosa sa...

Tenk om eg hadde vore så heldig og vunne den flotte boka, har tatt 3 lodd.

ANNEPÅLANDET sa...

Kan jo ikke la en sånn sjanse gå fra meg! 1 lodd til meg :-)

anneskreative sa...

Å denne så koselig ut,,,,en slik bok vil jeg gjerne vinne.
Jeg tar to lodd,,,,er følger og har kommentert.

Logika sa...

Strikkeglede!
Jeg trekker 2 logg (kommentar og følger), og krysser fingrene masse :)

Anonym sa...

Jeg tar 1 lodd.

Marie Elise
Hvitlykke@gmail.com

Huldra sa...

Så fin en premie må man jo bare prøve lykken med full pott på når man har blitt bestemor :)

Jeg har et lite lotteri selv på gang, så velkommen om du vil :)

Margrete S. sa...

Tar like godt 4 lodd med en gang jeg. Den boken vil jeg gjerne ha :-)

Marita sa...

Tar 2 lodd jeg :-) Boken ser jo så fin ut...håper det blir meg som vinner :-)

mariho3@hotmail.com

Mariann sa...

Ønsker meg gjerne denne boken, da jeg venter en liten en i mai :)
Blir 1 lodd på meg.
(mjulla83@yahoo.com)

Knutine sa...

Tar 3 lodd jeg. Denne boken kan inspirere til mange varme plagg til barnebarn og andre :-)

Jeg kommenterer,
Jeg er følger
Og jeg linker fra min blogg

Hilsen Wenche
wemelum@online.no

Ragni S sa...

Dette hadde vært en fin julegave til mormor :)

Hilsen sandvikragni@gmail.com

Bodil sa...

Så spennande bok. Det blir to lodd på meg.

Strikkemaske sa...

Dette vil jeg også være med på, alltid spennende med strikkebøker. Jeg tar lodd, som følger og kommentar.
Ha en fin dag!

Vform sa...

Ja tack, vill gärna vara den lyckliga vinnaren :o)
Två lotter, tack!
Önskar dig en god fortsättning på hösten!
KRAM ♥

Margaretha Svitzer sa...

Hej.
Jag vill också vara med i lottdragning. Fina mönster.
Kram Margaretha
margarethasvitzer@hotmail.com

Rosehagen sa...

Hei;) To lodd på meg i dag;)

Fin torsdag til deg;)

maska sa...

Takk for påminnelsen.
Jeg tar gjerne to lodd.
Ha en fin helg. :)

Kirsti sa...

Jeg tar tre lodd og krysser fingrene:)

Kristin Å sa...

Hei, spennende blogg :-) Har en liten som blir 2 år i februar og som er midt i målgruppa her så jeg deltar med 2 lodd og krysser fingerene :-)

Kristin Å sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Hanne Siri sa...

Denne ser spennende ut.
2 lodd på meg:)
God helg.