søndag 24. november 2013

Hvem vant Familiens Juleideer?

Jeg har vært grytidlig oppe på denne mørke, kalde søndagen i november, og har faktisk allerede rukket å trekke de 3 heldige vinnerne av Familiens Juleideer!
Og jeg har også rukket å oppdage at i dag er det akkurat 1 måned til selveste julaften, og kun 1 uke til jeg starter Cathrines Julekalender 2013! Så det er bare å glede seg, for det blir et veldig fint gavedryss i år også!
Men, det er noen av dere som altså ikke trenger å vente til jul med å få en liten gave! For jeg kan avsløre at de 3 heldige som vant Familiens Juleideer er...
* Lillian med bloggen Millas Blåbærtua
* Edny med bloggen Edny sine puslerier 
* Mary Ann!
Gratulerer så mye alle tre!


4 kommentarer:

  1. Hurra, og tusen takk! Dette ønsket jeg meg;) Og nå er jeg glad for at både du og jeg stod opp tidlig denne søndagsmorgenen;) Nyt resten av dagen!

    SvarSlett
  2. Gratulerer til de heldige vinnerne, og god søndag til deg!

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett
  3. Gratulerer heldige vinner!
    Fin søndagkveld til deg Cathrine.
    Vi har det veldig fint. Ute er 3 grad og inne levende lys og latter.
    Stor klem fra Viola.

    SvarSlett
  4. Åååå så gøy,tusen takk:))gleder meg til å få det i posten!
    Ønsker deg ei fin ny veke!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett

Jeg har fått et økende problemer med spam i kommentarfeltet, så derfor må kommentarer godkjennes av meg før de publiseres. Ha en fin dag!