fredag 6. desember 2013

Cathrines Julekalender 2013 - kreativ julerødvin!

Det er mye rart man kan strikke i tradisjonelle, norske strikkemønstre - kan du gjette hva dette er?
Her ser man litt mer, og hva er det som skimtes på toppen, tro? Er det ikke...
Jo da, dette er faktisk strikkede trekk til vinflasken, og det ville vel vært fint å sette på julebordet? Oppskriften finner du hos DROPS her!
Men vil du ha en vinflaske på bordet med fin etikett, er Arne&Carlos sin julerødvin et flott alternativ!
Les om julevin her! Du kan sjekke om du finner Arne&Carlos sin julerødvin et sted nær deg her!
På baksiden av flasken får man i tillegg oppskrift på broderte bordskånere! Gratis oppskrift kan også lastes ned hos Arne&Carlos her!
I Cathrines Julekalender 2013 kan du bl.a. vinne Arne&Carlos sin siste bok Strikk fra Setesdal fra Cappelen Damm!
Du deltar i trekningen i Cathrines Julekalender 2013 her!
 
Med ønske om en flott fredag!

6 kommentarer:

  1. Ha en fin fin Nikolausdagen kjære Cahrine. Klem fra Viola.

    SvarSlett
  2. Da er garnet kjøpt inn og i kveld skal jeg kose meg med å strikke flaskeskjulere til Jul :-) Da mangler jeg bare vinflaskene HI HI. Ha en riktig fin fredag. Klem

    SvarSlett
  3. Der fikk jeg meg jammen et julegave tips, takk skal du ha :))

    God helg !

    SvarSlett
  4. Tusen takk for dine alltid så gode tips! Faller helt i min smak!!

    Ha en deilig aften:)

    Klem fra Hjørdis

    SvarSlett
  5. Ja det må en si, her var det mye rødt og hvit, og mye fint mye flotte tips, av både det ene og det andre. Likte spesielt de vinflakesjulerne du hadde laget øvert. :-)

    SvarSlett
  6. Så stilig rødvinsflaske! Kan tenke meg at den blir fort utsolgt i butikken, ja ;)

    SvarSlett

Jeg har fått et økende problemer med spam i kommentarfeltet, så derfor må kommentarer godkjennes av meg før de publiseres. Ha en fin dag!