tirsdag 8. april 2014

En smak av sommer!

Blåklokke - hvilken blomst har vel større løfte om sommer i seg enn den?
Og jeg har fått en liten smak av sommeren som kommer, med denne potteplanten med blåklokker!
Som står i sterk kontrast til de puslete Pelargoniaene i vinduskarmen, som strever med å riste av seg vinterdvalen!
blåklokkene var virkelig en deilig smak av sommeren som kommer!
Og hva kunne vel passe bedre, enn å sette dem i en gammel blå og hvit hollandsk krukke?
De kan holde seg lenge du vanner godt, og kniper av blomstene etter hvert som de visner.
Ønsker dere alle en fin dag!

6 kommentarer:

  1. Hyggelig er blåklokkene. Det mimmer meg av fiol. Jeg har fiol i hagen og nå står i flor så vakker. Fortsatt vi har 20 grad og fin solen. Så fint været i år - herlig vår.
    Ha det riktig fint Cathrine.
    Hilsen til deg og klem.

    SvarSlett
  2. Så vakkert, denne var min mormors yndlingsblomst da hun levde, litt arbeid med å plukke vekk visne blomster men det er det verd :)Klem fra Beth

    SvarSlett
  3. This is indeed very beautiful kitchen corner. Love the shades of blue! I have a similar vase. Glad to know you!

    SvarSlett
  4. Veldig fint med disse blomstene.Masse å glede seg til nå. Vår og sommer. Alt ligger der foran oss med blanke ark.
    Klem

    SvarSlett
  5. Vackert! Ja, blåklockor är verkligen sommar. Allt börjar spira nu i naturen så det är nog inte långt borta med sommaren nu.
    Må så gott!

    SvarSlett
  6. *sukk* så vakkert Cathrine ❥
    Takk for boktips i forrige innlegg også - må du ha fine vårdager inspirerende venn ❥
    Klem

    SvarSlett

Jeg har fått et økende problemer med spam i kommentarfeltet, så derfor må kommentarer godkjennes av meg før de publiseres. Ha en fin dag!