fredag 4. april 2014

Vant du Familiens Håndarbeid?

Da har jeg foretatt den høytidelige trekningen, og 3 av dere får vårens inpirerende Familiens Håndarbeide tilsendt i posten!
Jeg gleder meg til å gi vinnerne den gode nyheten - til at dere skal få en hyggestund, og bli inspirert til å både strikke, sy, hekle og brodere!
http://www.hjemmet.dk/haandarbejde/Strik/Top-med-lobemaske/
Og til de av dere som ikke vant, tar jeg trøstepremien på forhånd: Her finner du oppskriften til denne vårgule, lettstrikkede toppen!
 Jeg takker alle som deltok i konkurransen og kan avsløre at de 3 som vant Familiens Håndarbeide denne gangen er:
Mildrid-Annette
Viola med bloggen Barwitzki
Nina Kristin med Finnskoghuldra's blogg
Gratulerer så mye alle tre, og kos dere med Familiens Håndarbeide!
Familiens Håndarbeid kan for øvrig kjøpes ved å sende en SMS. Send IDE 114 til 2340.
http://www.hjemmet.dk/Mad/Saftig-appelsinkage-med-marcipan/opskrift-1452
Og med oppskriften på denne deilige appelsinkaken, ønsker jeg dere alle en riktig god helg
Her blir det en runde på loppemarkeder i helgen, og kanskje er vi heldige og finner noe riktig fint?

3 kommentarer:

  1. Gratulerer til alle vinnere !

    Hyggelig å dette før påske, kanskje nytt håndarbeid blir da på agendaen?

    Fikk nesten litt påskestemning av alle fine farger her.

    God helg og lykke til på loppisjakt, alltid moro :)

    SvarSlett
  2. Jipiii jeg vant. Jeg gleder meg så mye. Tusen takk for din fin gi bort Cathrine. Så herlig jeg får post fra deg. Ha en deilig helg og hyggelig fredagkveld. Hilsen til deg.
    Stor klem fra Viola.

    SvarSlett
  3. Dette var moro! :)
    Tusen takk :)
    Du vil vel kanskje ha mail adressen min?
    fhuldra@gmail.com
    Ha en flott helg :)

    SvarSlett

Jeg har fått et økende problemer med spam i kommentarfeltet, så derfor må kommentarer godkjennes av meg før de publiseres. Ha en fin dag!