mandag 14. april 2014

Vinn Britt Karin Larsens trilogi!

Jeg har vært så heldig å få en av Britt Karin Larsens  triologier fra Cappelen Damm å gi bort til en av dere! Og den som vinner, kan selv velge hvilke bøker man vil ha!
Forfatteren har høstet mange lovord for sine bøker, hvor samspillet mellom natur og mennesket står sentralt.
Og i omtalen Bli betatt av Britt Karin Larsens Finnskog-bøker, forteller jeg hvor fullstendig bergtatt jeg ble!
http://www.cappelendamm.no/main/Katalog.aspx?f=1112&isbn=9788202388256
Triologien om Finnskogfolket inneholder bøkene Det vokser et tre i Mostamägg (2009), Himmelbjørnens skog (2010) og Som steinen skinner (2011), og denne kan du vinne!
http://www.cappelendamm.no/main/Katalog.aspx?f=11071&isbn=9788202423919
Eller du kan velge deg Tatertrilogien som inneholder bøkene De som ser etter tegn (1997), De usynliges by (1998) og Sangen om løpende hester (1999)!
I Bøkene du ikke må gå glipp av, forteller jeg om Tatertrilogien, og hvilket sterkt inntrykk historiene der gjorde på meg!
Du deltar i trekningen ved å legge igjen en kommentar, og reglene er:

1 lodd = kommentar
2 lodd = kommentar + å være/bli følger
3 lodd = kommentar + være/bli følger + linke på egen blogg. Bruk bildet øverst som du finner her!
+ 1 ekstra lodd for å like Cappelen Damm på Facebook her!

Husk å si hvor mange lodd du tar, og legge igjen e-post adr. din hvis du ikke har egen blogg. Trekningen foretas 1. mai! Lykke til!

19 kommentarer:

  1. Dette vil jeg være med på vet du :) 3 lodd til meg. Ønsker deg en super mandag :)

    SvarSlett
  2. Dette er spennende :)
    Jeg tar 4 lodd :)
    Elsker triologien hennes om Finnskogfolket! :)
    Den andre har jeg ikke lest.
    Må bare spørre deg om en ting; Det ene bildet ditt, er det fra "Spillet om innvandrerne" som settes opp hvert år under Finnskogdagene på Svullrya?

    Håper du får en herlig mandag :)

    SvarSlett
  3. Hei! Etter en uendelig lang pause fra "blogger" er jeg igjen tilbake og blir inspirert! Gøy å se at du er like aktiv blogger - ønsker deg ei riktig god påske! Deltar gjerne i trekningen din av ei spennende bok ( deltar med to lodd) jeg er sånn som alltid har minst ei bok på nattbordet:-) :-)

    SvarSlett
  4. Hei,jeg vil gjerne delta med ett lodd - kommentar.Disse bøkene har jeg hørt veldig mye fint om.Ha en fin påske,hilsen Vigdis(viva301@hotmail.com)

    SvarSlett
  5. Jeg tar gjerne 2 lodd og hvis jeg mot formodning skulle være en heldiggris så ønsker jeg meg Tater-triologien, Ha en fin påske hilsen Beth

    SvarSlett
  6. Eg vil gjerne være med og tar 2 lodd:)ønsker deg ei fin påske og håper sola skinner på deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  7. Hei, kunne gjerne tenkt meg og lest disse. Så ønsker gjerne og være med i trekningen med ett lodd.
    Mvh. Frode

    SvarSlett
  8. Har hørt mye bra om disse bøkene, vil gjerne være med :-)
    Kommentert og liker Damm 2 lodd

    MvH
    Marie I. Fredin
    fredcami@online.no

    SvarSlett
  9. Dette var en flott giveaway, jeg er med 2 lodd
    Kommentert og liker Damm på facebook :-)

    bej-rose@online.no

    SvarSlett
  10. Herlig giveaway! Jeg har utrolig lyst til å lese trillogien om Finnskogfolket, fordi jeg selv er en av etterkommerne til skogfinnene fra Finnskogen :)Krysser fingrene alt jeg klarer, og trekker 3 lodd (følger, kommentar og liker Cappelen Damm)

    tina.triger@live.com

    SvarSlett
  11. 2 lodd :) har likt Damm på fb :)

    sigrid.halvorsen@gmail.com

    SvarSlett
  12. 3 lodd :)
    sorgenfri2#hotmail.com

    SvarSlett
  13. Hei!
    Jeg blir med, tar 1 lodd.

    Ha en riktig fin påske!

    i_Sen3@yahoo.no

    SvarSlett
  14. Disse fikk eg lyst til å lese.
    Begge høres spennende ut.

    (men føler meg ein smule frekk, om eg spør etter 2 lodd).

    Påskeklem.

    SvarSlett
  15. 1 lodd på meg :)

    -Ida Johanne-
    ida_jc@hotmail.com

    SvarSlett
  16. Jeg tar gjerne ett lodd :)

    snefrid1@msn.com

    SvarSlett
  17. Jeg tar gjerne to lodd. Ett for kommentaren, og ett for å Like Cappelen på Facebook :)

    nicklasiversen@gmail.com

    SvarSlett
  18. Hei!
    2 lodd på meg :D
    Camilla, skogsmusa@hotmail.no

    SvarSlett
  19. Jeg prøver lykken med 2 lodd.
    Jeg følger bloggen fra før og kommentar den er her :)

    Ønsker deg en flott kveld videre, å en fin uke vider.
    Hilsen fra Monica Karin
    canim_monica@hotmail.com

    SvarSlett