fredag 2. mai 2014

Vant du?

Da har jeg trukket navnet på vinneren av Britt Karin Larsens trilogi gitt av Cappelen Damm, og kanskje det ble deg?
Vinneren får valget mellom Tatertrilogien (link), som du kan lese om her,
eller trilogien om Finnskogfolket (link), som du kan lese om her!
Og den heldig vinneren ble...
Tina T som skrev: Jeg har utrolig lyst til å lese trilogien om Finnskogfolket, fordi jeg selv er en av etterkommerne til skogfinnene fra Finnskogen!
Trilogien om Finnskogfolket inneholder Det vokser et tre i Mostamägg (2009), Himmelbjørnens skog (2010) og Som steinen skinner (2011). Det har kommet 2 bøker til: Før snøen kommer (2012) og Det synger i lauvet(2013), og til høsten kommer bok 6!
Gratulerer så mye til Tina T! Kos deg med bøkene!


3 kommentarer:

  1. Gratulerer til vinneren! Bøkene høres interessante ut.

    Ønsker deg en fin fredag!

    Klem

    SvarSlett
  2. Gratulerer til vinneren :)
    Har bare lest de tre første, og gleder meg til å lese resten :)
    Bøkene er helt fantastisk skrevet :)

    Håper du får en herlig helg :)
    Go'klem

    SvarSlett
  3. Gratulere til vinnaren !
    Håpe du får medisin som hjelper mot pollenplagene.
    Trist å få ødelagt den fine våren med det.
    God helg frå Anne-Mari

    SvarSlett

Jeg har fått et økende problemer med spam i kommentarfeltet, så derfor må kommentarer godkjennes av meg før de publiseres. Ha en fin dag!