tirsdag 17. juni 2014

Vant du Familiens Hekle magasin?

Da har jeg trukket vinnerne av Familiens nye heklemagasin, som er i salg nå! Det inneholder 139 herlig oppskrifter på sommerlig hekling!
http://www.klikk.no/produkthjemmesider/familien/article912814.ece
Jeg har fått 3 stk. Familiens Hekling å dele ut, og jeg kan avsløre at vinnerne er: Berit med bloggen Barlando by Hand, bloggeren bak Naturlig Rosa og Katrine Helle!
Gratulerer alle tre! Send meg noen ord hit, så skal jeg sørge for at dere får Familiens Hekling i posten om kort tid!
Og til alle dere andre som ikke vant denne gangen, har jeg som vanlig en liten trøstepremie, nemlig oppskriften til heklede grytekluter i bestemorsruter! Se oppskrift her!

Med ønske om en flott sommerdag!

8 kommentarer:

  1. Gratulerer til vinnerne og takk for oppskrift!

    En god tirsdag ønskes av Ingunn

    SvarSlett
  2. Gratulerer til de heldige vinnerne! :-)
    Takk for link til oppskrift på de søte gryteklutene, så hyggelig med trøstepremie! :-)

    SvarSlett
  3. Så morsomt å vinne!
    Gleder meg til å få denne i posten, sommeren er tiden for hekling!

    Ønsker deg en flott uke, og har sendt deg mail.. Men fikk ikke til å
    bruke linken din..

    SvarSlett
  4. Kjempegøy å vinne, tusen takk :)
    Gleder meg til å sjekke ut bladet.
    Ønsker deg en fin uke videre.

    SvarSlett
  5. Gratulere vinneren og ønsker fine inspirasjoner med flotte oppskrifter.
    Ha en fin ønsdag Cathrine. I dag vi har grønsakkermarket - jeg liker og kjøpte inn for kjøkkenet.
    Klem fra Viola.

    SvarSlett
  6. Gratulerer til de heldige vinnerne! Jeg kan ikke skryte av å være så veldig flink med håndarbeid, men det har da blitt noen heklearbeider opp gjennom årene.

    SvarSlett
  7. Hej, undskyld jeg sådan spammer dig på din blog.

    Jeg er fra DK og vil meget gerne abonnere på dette blad Hekling, men jeg har ikke kunnet finde noget om det via Google :(

    Kan du hjælpe mig med et link?
    Hvor tit udkommer det?

    SvarSlett
  8. Hei Rikke!
    Jeg vet ikke om magasinet Hekling er å få tak i i Danmark. Men hvis du sender Familien en e-post til familien@egmont.com , hjelper de deg sikkert gjerne!

    Klem Cathrine :-)

    SvarSlett