torsdag 5. juni 2014

Vinn Familiens ny hekle magsin!

Nå kan du vinne det nye Familiens Hekle-magasin her hos meg!
Det kommer i butikkene 16. juni, og inneholder 139 oppskrifter og ideer til hekling, som for eksempel et lett og luftig sjal!
 
Jeg har fått 3 stk. Familiens Hekling å dele ut, og du deltar i trekningen ved å legge igjen en kommentar under dette innlegget! Reglene er:
 
1 lodd = kommentar
2 lodd = kommentar + å være/bli følger
3 lodd = kommentar + være/bli følger + linke på egen blogg. Bruk bildet øverst som du finner her!
+ 1 ekstra lodd for å like Familien på Facebook her!

Husk å si hvor mange lodd du tar, og legge igjen e-post adr. din hvis du ikke har egen blogg. Trekningen foretas 16. juni! Lykke til!

34 kommentarer:

  1. Eg vil gjerne være med og tar 3 lodd:)
    Ønsker deg ein fine dag!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. Så spennende blad, dette vil jeg gjerne være med på :)
    Kommenterer og linker. Er allerede følger og liker familien på facebook.

    SvarSlett
  3. Å så spennende :)
    Det blir 4 lodd på meg :)
    Håper du får en flott dag :)
    Go'klem fra meg

    SvarSlett
  4. Så spennende, dette vil jeg gjerne være med på. Blir 3 lodd på meg.

    SvarSlett
  5. Jeg vil gjerne være med! Tar 2 lodd.

    SvarSlett
  6. Ja takk! Trenger inspirasjon til sommerferiens håndarbeid

    SvarSlett
  7. Jeg hiver meg med og tar 3 lodd. Dette heftet kunne jeg tenkt meg, og så er det alltid så spennende med blogglotteri.

    Lykke til med Give Awayen!

    Klem

    SvarSlett
  8. Jeg blir med og tar 2 lodder. Hekletips er supert å få.
    Klem

    SvarSlett
  9. 2 lodd t mæ, må jo bare bli med på denne:))

    SvarSlett
  10. Jeg tar 3 lodd :)

    Hilsen Katrine Helle
    katrine_helle_8@hotmail.com

    SvarSlett
  11. Hei, jeg vil gjerne være med.Deltar med ett lodd.Hilsen Vigdis - viva301@hotmail.com

    SvarSlett
  12. Hei!
    1 lykkelodd på meg :)
    Camilla, skogsmusa@hotmail.no

    SvarSlett
  13. Heisann! Jeg deltar med 2 lodd :)

    Ha en fin pinse! Klem

    SvarSlett
  14. Hekling er gøy, så eg hiver meg med med 2 lodd :)

    SvarSlett
  15. 3 lodd :)
    sorgenfri2#hotmail.com

    SvarSlett
  16. Hei, jeg vil gjerne være med. Deltar med ett lodd + 1 ekstra lodd. Hilsen, Annemarije

    SvarSlett
  17. Jeg vil gjerne med med ett lodd.
    Hilsen fra Viola

    SvarSlett
  18. 3 lodd -sylvia.iremark@gmail.com
    Så mye flott du strikker :) Blir glad av å se på det. Jeg har begynt å strikke igjen etter 28 år og har fått fullstendig dilla. Føler meg litt nybegynner igjen, men det kommer seg :) Ha en flott pinse :)

    SvarSlett
  19. Det høres ut til å være en spennende bok :) To lodd på meg.
    Ønsker deg en super pinse :)

    SvarSlett
  20. Blir gjerne med på din Giveaway! Bladet ser ut til å være "midt i blinken"! :)
    Det blir 3 lodd på meg; følger, kommentar og link :)

    SvarSlett
  21. 3 lodd :) Følger blogg din og likt Familien på facebook.

    sighal@live.no

    SvarSlett
  22. Jeg vil gjerne være med :o) Trekker tre lodd :o) Klem fra Nina

    SvarSlett
  23. Håper på 2 lodd, smil!
    Liker Familiens facebook allerede!

    Med hekledille som aldri går over, håper jeg på et lykkelodd, for i dette nye heklebladet hos Familien er nok mange nye spennende prosjekter og ideer å inspireres avtil å lage selv!

    Sommerhilsen
    Bente Hagen
    netlohell@hotmail.com

    SvarSlett
  24. Hei!
    Jeg tar gjerne 1 lodd :) Spennende med håndarbeidsblader.

    i_sen3@yahoo.no

    SvarSlett
  25. Hei!

    Håper ett lodd er nok for å vinne masse ny inspirasjon! :-)

    Trine D

    trineson@gmail.com

    SvarSlett
  26. Jeg tar 3 lodd :)

    Hilsen Isac Antonsen

    isac.antonsen@gmail.com

    SvarSlett
  27. Blir gjerne med. Det blir 2 lodd på meg.

    SvarSlett
  28. Hei! Jeg blir gjerne med og deltar med 3 lodd. Om jeg vinner skal mamma få premien. Det fortjener hun! :)
    Ha en fin dag! :)

    SvarSlett
  29. Hei, jeg deltar gjerne og tar to lodd :-) Takk ellers for en fin og inspirerende blogg!

    SvarSlett
  30. Hei, jeg vil gjerne delta og tar to lodd. Takk for en fin og inspirerende blogg!

    SvarSlett
  31. Hej Cathrine,
    I love to reed your blog and now i see that
    i can try to win a chrochetmagasin.
    I would really like that, because in my own
    town in Holland i can't buy any Norwegian
    magasin.So i take my chance this way,

    Kind regards, Betsy

    SvarSlett
  32. Da rakk jeg så vidt å bli med på denne.
    Blir bare et lodd på meg, men jeg prøver lykken,

    SvarSlett
  33. Denne ønsker jeg meg veldig. Prøver lykken med 2 lodd :)

    mvh

    Kjerstin
    wilak@online.no

    SvarSlett
  34. 3 lodd i siste liten på meg :)
    tina.triger@live.com

    SvarSlett