mandag 25. august 2014

Vinn Familiens nye magasin Strikk!

Nå kan du vinne Familiens nye magasin Strikk her hos meg!
Det kommer i butikkene 25. august, og inneholder 112 flotte oppskrifter og gode ideer! Som disse nydelige pikekjolene!
Over 124 sider byr Strikk på supermyke koseplagg, retro tunika, mye fint til baby og barn, ting til hjemmet, og mye flott, norsk design!
Og du lærer også hvordan du lager ditt eget design! 
Jeg har fått 3 stk. Familiens Strikk å dele ut, og du deltar i trekningen ved å legge igjen en kommentar under dette innlegget! Reglene er:
 
1 lodd = kommentar
2 lodd = kommentar + å være/bli følger
3 lodd = kommentar + være/bli følger + linke på egen blogg. Bruk bildet øverst som du finner her!
+ 1 ekstra lodd for å like Familien på Facebook her!

Husk å si hvor mange lodd du tar, og legge igjen e-post adr. din hvis du ikke har egen blogg. Trekningen foretas 10. september! Rettelse: Trekningen foretas 20. september! Lykke til!

38 kommentarer:

Pia sa...

Uhhhhh jeg håber, jeg er heldig denne gang. Snupper 3 lodder (kommentar, følger din blog + synes godt om Familiens fb-side).
tagelaursenpiaeriksen@gmail.com
herframinverdengaer.blogspot.dk

Soline sa...

Jeg tar 3 lodd!

Ha en fortsatt fin dag!

Finnskoghuldra sa...

Å så spennende! :)
Det blir full pott på 4 lodd :)
Jeg kommenterer, følger deg, liker familien og linker på bloggen min :)

Håper du får en fantastisk uke :)
Go'klem fra Nina

Monica Try sa...

Jeg tar gjerne 3 lodd.
Ønsker meg det hefte.

Anonym sa...

Hei, jeg deltar med ett lodd.Sikkert masse fin inspirasjon i bladet.
Vigdis - viva301@hotmail.com

Ingunn sa...

Jeg prøver lykken denne gangen også og tar tre lodd.

Klem fra Ingunn

Renata sa...

Det hadde vært kjekt å vinne.
1 lodd på meg.
Renata
morogde4ungene@hotmail.no

Barwitzki sa...

Jeg er med veldig gjerne.
Ny norsk design... fantastisk.
Ha en riktig fin uke Cathrine.
Klem fra Viola

RoseSommer sa...

Kan jeg få 2 lodd?

Berit sa...

Jeg prøver lykken igjen.
4 lodd på meg :)

Birgitte sa...

3 lodd på meg! Krysser fingrene for litt vinnerlykke:)

Mellom Himmel og Jordbær sa...

Blir gjerne med på dette lotteriet. Da blir det tre lodd på meg.
Forresten, flott genser i innlegget under :)
Fin kveld til deg!
Klem fra Anette

Bodil sa...

Det ser ut som eit flott blad. Det blir 2 lodd på meg.

Tina T sa...

3 lykkelodd på meg :)
Så utrolig mye fint! Strikkedilla når nye høyder bare ved å kikke på bildene :)
tina.triger@live.com

Beate Myran Bingen sa...

Hei, hei! :D

Jeg vil veldig gjerne delta, og trekker 3 lodd.

Følger bloggen og følger allerede Familien på Facebook.

Mvh Beate M. Bingen
beate_myran(ætt)hotmail.com

Anonym sa...

Jeg prøver lykken med ett lodd og krysser fingra ;) Mvh. lenek77@gmail.com

Anonym sa...

Hei!
Jeg blir gjerne med i trekningen. Alltid på utkikk etter mer inspirasjon på strikke/heklefronten :)

i_sen3@yahoo.no

Anonym sa...

Prøvar meg att ! Fortsatt like kjekt å sjå innom bloggen din. Nancy kofta blei superfin...flinke e du....
1 lodd på meg

Mvh
må-indre@online.no

Sigrid Halvorsen sa...

Jeg tar tre lodd :) Følger bloggen din og liker Familien på fb.

sighal@live.no

Christine; -små gleder sa...

Hei!
Eg prøva sjølvsagt lukka! :)
Følge deg, kommentera og lika familien på face- det skulle bli 3 lodd :)

Kryssa fingrane.

Og du, fin fin blogg du har! Det blir kjekt å følge deg!! :)
Ser ut som om her er masse inspirasjon å hente.

Mail : c_tellevik@hotmail.com

Helsing Christine :)

mimouna sa...

Strikkeblader er kjekt! Tar gjerne et lodd jeg også. :)

Geroannie sa...

3 lodd :)

Anonym sa...

Alle tiders blog du har og jeg gaar inn hvar morgen du har noe nytt,saa jeg vil gjerne ha 2 lodd,haaper jeg vinner.Hilsen MaryAnn fra norway2@hvc.rr.com

Liv sa...

Jeg tar et lodd, alltid optimist!!
Hilsen krykkja@hotmail.com

Lisen Jensen sa...

Eit flott blad 4 lodd på meg og så krysser eg fingrane :-) ha ei fin helg .

Lisen Jensen sa...

lisen@haugnett.no

Helen sa...

To lodd på meg, kommentar og er alt følger !

Flott premie, som alltid :)

Mayen sa...

To lodd! Kommentar og følger ;o)

Ruths datter sa...

Denne hadde vært supert å vinne du. Slenger meg på med 2 lodder.
Klem

Knutine sa...

Flott bok :-) 3 lodd på meg,takk :-)

Ha en flott høstdag-

Margrethe sa...

Hei, jeg er med. tar to lodd :) margrethekarijord(ætt)gmail.com

Mandelhjärta sa...

Prøver lykken med 3 lodd. :)

Merethe sa...

Spennende!!
Jeg vil gjerne ha 2 lodd, takk.
merethe62@hotmail.com

Trine sa...

Et lodd til meg også!

Trine D.
trineson@gmail.com

Katrine Helle sa...

Jeg tar 3 lodd :)

Hilsen Katrine Helle
katrine_helle_8@hotmail.com

Toyota junior sa...

Hei, 2 lodd på meg :)
Camilla, skogsmusa@hotmail.no

Storbyliv sa...

Hei, og tusen takk for en koselig og inspirerende blogg!
Jeg vil veldig gjerne være med på konkurransen.
Har tipset alle mine facebook venner!
Jeg tar 3 lodd opp av hatten :)

Ha en finfin uke!

Mvh
Kirsti

Edny sine puslerier sa...

Her er det full pott med 4 lodd:) Kjekk premie da;)