lørdag 22. november 2014

Kommer snart: Cathrines Julekalender 2014!

Nå nærmer det seg raskt en ny adventstid, og jeg kan berolige dere med at jeg er godt i gang med å forberede Cathrines Julekalender 2014!
Som vanlig har jeg telt på knappene om jeg skulle ha julekalender i år eller ei.
Men, så faller jeg som vanlig ned på at, jo, det er jo så hyggelig å holde på med! Og så vet jeg at mange av dere gleder seg til nettopp det!
Så da blir det julekalender for mor her hos meg for 6. året, med oppstart 1. desember, og med stort gavedryss som trekkes 1. juledag!
Så velkommen kjære du, til Cathrines Julekalender den 1. desember!

8 kommentarer:

  1. Dette er blitt en koselig adventstradisjon. Tusen takk for at du orker nok en gang! Gleder meg :)

    SvarSlett
  2. Nok en ting å glede seg til! Takk for at du stiller opp!

    God lørdagkveld fra Ingunn

    SvarSlett
  3. So flott då? Eg gler meg veldig. Ser ut som du får eit fint kjøkken.

    Mvh
    Mildrid-Annette

    SvarSlett
  4. Spennende. Jeg gleder meg.
    Tusen takk at du steller opp julekalenderen.
    Ha en hyggelig kveld.
    Hilsene fra Viola

    SvarSlett
  5. danke für die bilder und inspirationen, ein schönes wochenende wünscht angie

    SvarSlett

Jeg har fått et økende problemer med spam i kommentarfeltet, så derfor må kommentarer godkjennes av meg før de publiseres. Ha en fin dag!