fredag 12. desember 2014

Cathrines Julekalender 2014 - Christmas Jumper Day!

I dag er det Christmas Jumper Day, som er en juleinnsamling til i regi av Redd Barna.
Man skal helt enkelt vise sin støtte ved å ha på seg en ullgenser med julemotiv, samtidig som man donerer en liten pengegave til Redd Barna!
Debbie Bliss har laget noen søte eggvarmer-julegensere, for å markere sin støtte til Redd Barnas Christmas Jumper Day!
Alle de tre eggevarmer-julegenserne hadde vært herlige å ha på julebordet, både den grønne,
den hvite med fletter,
og selveste julenissens genser! Du får du gratis oppskrift til alle 3 her!
Og hos Deramores her kan du laste ned gratis oppskrift på forskjellige julegensere!
Selv skal jeg bruke den røde og hvite Fanajakken min i dag, og jeg skal selvsagt donere noen kroner til Christmas Jumper Day og Redd Barna!

3 kommentarer:

  1. Dette var faktisk nytt for meg. Utrolig søte eggvarmere!

    Ha en fin fredag, og god helg!
    Jeg skal være med på juletorg og selge strikkevarer. Håper det ikke blir altfor kaldt....

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett
  2. wunderschöne idee, ich finde die kleinen shirts zauberhaft!!! liebe grüße von angie

    SvarSlett
  3. Morsom - veldig hyggelige julegenserene. Ha en herlig helg.
    Jeg har masse i gang :-))) Klem fra Viola --- Kos deg ---
    Gleder meg på klokka 18 Jul på Måndetoppen :-)

    SvarSlett

Jeg har fått et økende problemer med spam i kommentarfeltet, så derfor må kommentarer godkjennes av meg før de publiseres. Ha en fin dag!