tirsdag 27. januar 2015

Hvem vant KOFTER?

Nå har jeg trukket de 3 heldige vinnerne av Familiens nye magasin Kofter!
Kofter har blitt veldig populært, og har vært utsolgt! Det inneholder 124 sider strikkestoff, og 52 kofteoppskrifter.
Men nå er det på tide å avsløre de 3 vinnerne, som kommer fra hele Europa!
Og vinnerne er....
* Svenske Bea, som tok loddet sitt i siste liten!
* Norsk Bodil med bloggen Handarbeidsglede!
* Tyske Viola med bloggen Barwitzki!
Gratulerer alle 3, og kos dere med Kofter!
http://www.klikk.no/produkthjemmesider/familien/article1494984.ece
Til slutt en liten trøstepremie til dere som ikke vant denne gangen: Her får dere gratis oppskrift fra Familien på genser og jakke i retromønster!

Og en gladmelding til de av dere som ikke har fått tak i Familiens Kofter: Send KOFTE til 2205, så får du det tilsendt! Det koster kr 89,- og blir trukket direkte fra din telefonregning.
 
Keep calm
and
knit on!


3 kommentarer:

  1. Jeg vant, jeg er veldig fornøyd.
    Tusen takk, Cathrine. Det er so fint...
    jeg fikk ikke stor Strikkeboken fra Familien og nå får jeg stor kofte utgave av familien fra deg Cathrin. Jeg er så gledelig :-))) Herlig :-)))
    Hilsene og stor klem.
    Ha det riktig fint med vinterhvit og
    himmelblå.

    SvarSlett
  2. Gratulerer til de heldige vinnerne!

    God tirsdagskveld til deg, Cathrine!

    Klem

    SvarSlett
  3. Gratulerer til vinnerne! Morsomt at det er stor interesse for kofter i flere land :)

    SvarSlett

Jeg har fått et økende problemer med spam i kommentarfeltet, så derfor må kommentarer godkjennes av meg før de publiseres. Ha en fin dag!