fredag 16. januar 2015

Vinn magasinet KOFTER!

Jeg vet det er mange som har sett frem til at Familiens magasin KOFTER  skulle komme i butikkene mandag 19. januar!
I KOFTER finner du 124 sider med oppskrifter på vakre kofter, samt et nyttig monteringskurs! Her har Familien samlet både klassikere og nye kofter til både barn og voksne.
Blant annet tre nye modeller fra Vanja Blix Langsrud (se her), og nye jakker designet av Tine Solheim.
Jeg har fått 3 stk. KOFTER å gi bort, og du deltar i trekningen ved å legge igjen en kommentar under dette innlegget! Reglene er som vanlig:
 
1 lodd = kommentar
2 lodd = kommentar + å være/bli følger
3 lodd = kommentar + være/bli følger + linke til Give Awayen på egen blogg. Hvis du linker, så bruk bildet øverst som du finner her!
+ 1 ekstra lodd for å like Familien på Facebook her!

Husk å si hvor mange lodd du tar! Husk å legge igjen e-post adr. din hvis du ikke har egen blogg. Trekningen foretas 27. januar!

Konkurransen er nå avsluttet!
Lykke til!

29 kommentarer:

  1. Eg hiver meg på og tek 2 lodd ;)

    SvarSlett
  2. Den såg spennande ut :) Då blir det 2 lodd på meg.

    SvarSlett
  3. A! Sa spennende! Jeg tar 3 lodd, takk!

    SvarSlett
  4. oh, schon wieder werden diese tollen hefte verlost.bisher hatte ich noch nie glücvk, daher versuche ich es heute wieder einmal. ist ganz toll ihren blog zu lesen und die tollen interessanten berichte.
    schönen tag noch
    lg elfriede

    SvarSlett
  5. Det lyder godt. Jeg snupper 1 lod :-)

    SvarSlett
  6. Exiting! 1 lykkelodd på meg =)

    SvarSlett
  7. Eg prøve igjen sjølv om eg var av dei heldige som vann sist...
    Eg vil skrive eit innlegg om det, men venta på bladet så eg får med eit bilde av det.
    2 lodd på meg denne gongen.

    Helsing Anne-Mari

    SvarSlett
  8. Hiv meg med. Tar 1lodd
    Mvh
    ma-indre@online.no

    SvarSlett
  9. Jeg prøver lykken denne gangen også og tar tre lodd.

    God helg fra Ingunn

    SvarSlett
  10. Prøver lykken jeg også:-) Og tar like godt full pott med 4 lodd .

    Ha en flott helg.

    SvarSlett
  11. Jeg blir med og det blir to lodd på meg. God helg :)

    SvarSlett
  12. Kofteinspirasjon får jeg aldri nok av. Jeg tar 2 lodd:)

    SvarSlett
  13. Jeg prøver lykken og tar to lodd!

    SvarSlett
  14. Så flott give away! Jeg blir med og tar 3 lodd :)

    SvarSlett
  15. Håper på vinnerlykke og tar 2 lodd ;)

    SvarSlett
  16. Hei, dette koftebladet har jeg veldig lyst på.Tar ett lodd og håper på vinnerlykke, hilsen Helene.(helene-vaga@hotmail.com)

    SvarSlett
  17. Det kofte bladet ser spennende ut. :-) 2 lodd. Ha en fortsatt god helg!

    SvarSlett
  18. Jeg prøver lykken og tar to lodd.
    Har ikke fått tak i bladet i butikken.
    :)

    SvarSlett
  19. jeg prøver meg også med 2 lodd
    har ikke funnet det i butikken

    ingridsoland@hotmail.com

    SvarSlett
  20. Jeg prøver lykken, full pott på meg :)

    SvarSlett
  21. Hyggelig jeg fant :-))
    Veldig gjerne jeg vil vinne og tar ett lodd. Hilsen til deg.
    Jeg var noen dager ikke i bloglandia.
    Klem fra Viola

    SvarSlett
  22. Hej, den ser spændende ud. Jeg deltager med 1 lod. Mange strikkehilsner Jane

    SvarSlett
  23. Tar gjerne med meg 2 lodd.

    Ha ei fin ny uke.

    Klem,

    SvarSlett
  24. Good morning Cathrine,
    I love the magasin on your blog, and they are
    not for sale in Holland, so i take the chance
    to win one.
    I keep my fingers crossed!!
    Kind regards from Holland,
    Betsyvandendool@gmail.com

    SvarSlett
  25. Hei, jeg deltar med ett lodd.Ha en fin dag,hilsen Vigdis.(viva301@hotmail.com)

    SvarSlett
  26. Den vil jeg gjerne vine,tar 2 lodd,folger bloggen din hver morgen,hilsen MaryAnn fra norway2@hvc.rr.com

    SvarSlett
  27. Hej! Läser och stickar nästan bara på norska men bor långt från gränsen så jag hoppas att jag har turen att få ett magasin på detta sätt, med en lott.
    Hälsningar Bea
    apportbea@gmail.com

    SvarSlett
  28. Tar 4 lodd ��❤️❤️❤️

    SvarSlett

Jeg har fått et økende problemer med spam i kommentarfeltet, så derfor må kommentarer godkjennes av meg før de publiseres. Ha en fin dag!