mandag 9. mars 2015

Ny pastell blå brødboks!

Jeg har lett og lett, etter en passelig stor og passelig pastellfarget brødboks til det nye kjøkkenet vårt!
For med en ganske så kort kjøkkenbenk, er det ikke plass til noen stor brødboks. Selv om denne fra Løken Store Gårdsutsalg hadde vært midt i blinken!
Så da ble jeg jublende glad når jeg fant ut at Ib Laursen har både store og små brødbokser i sitt sortiment!
Som jeg ad på til fant hos danske Møllergaarden - se her!
Det er veldig enkelt å handle derfra, ettersom prisen er inkludert norske avgifter.
Og nå troner brødboksen fin og lysblå på kjøkkenbenken vår - akkurat passelig stor, og akkurat passelig lyseblå!
Den er kun 30 cm lang, 18 cm dyp og 16 cm høy!
Jeg simpelthen elsker den lyseblå fargen kalt Nordic Sky.
Men den finnes i mange andre, fine pastellfarger også, som mintgrønn, kremfarget eller rosa!
Men sammen med den pistasjgrønne Kitchen Aid'n i hjørnet, og alt det lyseblå på kjøkkenet,
falt valget på en lysblå brødboks!
Og det valget er jeg veldig fornøyd med!
Og det er mer enn nok plass til dagens beholdning av brød! Bruker du brødboks?

3 kommentarer:

  1. Brødboksen passa jo perfekt hos deg.
    Får ro i sjela av å se kjøkkenet ditt. Skikkelig bestemor kjøkken. Der hvor minner skapes. Ha ei strålandes uke.

    SvarSlett
  2. Den brødboksen så kjekk ut og passer veldig godt hos deg. Jeg har ikke plass til brødboks fordi jeg ikke har så mye benkeplass :) Men det er sikkert flott hvis man har plass til det.

    Ha en fin uke!

    Klem :)

    SvarSlett
  3. Kjempefin brødboks! Den står jo så i stil med resten av det lekre kjøkkenet ditt!
    Klart vi har brødboks, rød og fin og sikkert 20 år gammel.

    God mandagskveld fra Ingunn

    SvarSlett

Jeg har fått et økende problemer med spam i kommentarfeltet, så derfor må kommentarer godkjennes av meg før de publiseres. Ha en fin dag!