tirsdag 17. mars 2015

Vinn Familien Håndarbeid!

Fra 16. mars kan du få kjøpt spesialbladet Familien Håndarbeid, som jeg har vært så heldig å få 3 stk. av til å gi bort!
I Familien Håndarbeid  finner du 124 sider med inspirasjon innenfor strikking, hekling, søm eller broderi!
Du får 97 inspirerende oppskrifter, som vårlig strikk til interiøret, setesdalsgenser med rundfelling, dukkeklær, klær til de minste, løper i Hardangersøm,
Fair Isle-koftemodeller fra Denise Samson,
oppskrift på mye fin og frisk påskepynt,
og fin Fana strikk til barn i str. 2-12 år!
Du deltar i trekningen ved å legge igjen en kommentar under dette innlegget! Reglene er som vanlig:
 
1 lodd = kommentar
2 lodd = kommentar + å være/bli følger
3 lodd = kommentar + være/bli følger + linke til Give Awayen på egen blogg. Hvis du linker, så bruk bildet øverst som du finner her!
+ 1 ekstra lodd for å like Familien på Facebook her!

Husk å si hvor mange lodd du tar! Husk å legge igjen e-post adr. din hvis du ikke har egen blogg. Trekningen foretas 25. mars.
 
Lykke til!

18 kommentarer:

  1. Så spennande blad. Eg prøver igjen. Det blir 2 lodd på meg.

    SvarSlett
  2. Nytt forsøk :) To lodd til meg!

    Jeg ønsker deg en god uke! Klem

    SvarSlett
  3. Kjekt med slike håndarbeidshefter. Jeg tar 2 lodd!

    SvarSlett
  4. Jeg blir med .
    2 lodd takk !
    Alltid kjekt med håndarbeideshefter.

    SvarSlett
  5. Jeg prøver lykken nok en gang og tar tre lodd. Gipsen skal forhåpentligvis av i morgen.....
    Gleder meg til å kunne strikke igjen.

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett
  6. Hei, jeg deltar med ett lodd.Masse fin inspirasjon i disse bladene, hilsen Helene.( helene-vaga@hotmail.com)

    SvarSlett
  7. Jeg blir med med 2 lodd.
    Det ser ut til å være blad med mye inspirasjon.

    SvarSlett
  8. Fanagenseren... herlig, jeg liker veldig, dette er en fantastisk prosjekt for barnebarn og jul :-))) Ha en riktig god uke fortsatt.
    Jeg er så gledelig, jeg fikk strikkeboken fra Familien. Er det ikke fantastisk :-))) Gleder meg så masse:-)
    Hilsen og klem fra Viola

    SvarSlett
  9. Spennende! Jeg er med. Tar tre lodd :) Fin dag til deg :)

    SvarSlett
  10. Så hyggelig! To lodd til meg, takk.

    SvarSlett
  11. Hei!
    Prøver vinnarlukka alltid kjekt med inspirasjon. 1 lodd på meg
    Mvh
    ma-indre@online.no

    SvarSlett
  12. Ett lodd til meg :)

    Mvh frk.johnsen@gmail.com

    SvarSlett
  13. Dette er fine blad - så prøver lykken igjen: 2 lodd på meg!

    SvarSlett
  14. Alle tiders,2 lodd till meg,det vil jeg gjerne vine.Hilsen MaryAnn fra norway2@hvc.rr.com

    SvarSlett
  15. Hei, ett lodd på meg.Masse fint i disse bladene,hilsen Vigdis.-viva301@hotmail.com

    SvarSlett
  16. Klart jeg vil være med i trekningen om den flotte boka :-)

    Tar like gjerne 3 lodd med en gang jeg .

    SvarSlett
  17. To lodder til meg da. ha en trivelig helg.
    Klemz

    SvarSlett

Jeg har fått et økende problemer med spam i kommentarfeltet, så derfor må kommentarer godkjennes av meg før de publiseres. Ha en fin dag!