fredag 12. juni 2015

Sommer hekling!

Å hekle nye trekk til sofaputene, eller trekk til skammelen, gjør det sommerfriskt både inne og ute!
Dette trekket til firkantet krakk, finner du hos Sally's her.
Mens oppskrift på trekk til rund krakk, finner du her.
Og sofaputene må selvsagt også få et friskt, sommerlig trekk!
Dette hekles som en lag-på-lag blomst - se her.
Og hva med de klassiske mønstrene som vi kjenner fra mormors sofaputer,  men i sommerens i lyse og lette farger? Se oppskrifter her.
Og et blått og hvitt putetrekk kommer jeg nok ikke utenom! Se her.
Med ønske om en fin, sommerlig uke!

3 kommentarer:

  1. Mange fine oppskriftslinker du legger ut. Søte og sommerlige :)
    Ønsker deg en riktig god helg! Jeg gleder meg til stabilt sommervær, og har tenkt å være mye ute.

    SvarSlett
  2. Jipiii vi har sommerdag i dag... deilig solen. Og da passer å hekle med masse farger... vakre oppskrifter og så fantastisk er den fargene stolen :-)))
    Hilsen fra Viola. Ha en strålend helg.

    SvarSlett

Jeg har fått et økende problemer med spam i kommentarfeltet, så derfor må kommentarer godkjennes av meg før de publiseres. Ha en fin dag!