søndag 26. juli 2015

Hvem vant Hekle-magasinet?

 
Jeg har vært så heldig å få årets Hekle-magasin fra Familien til å gi bort til 3 av dere!
Hekle har mange fine oppskrifter på blant annet tepper, puter, kjoler, sjal, gensere, jakker, duker, m.m.!
Som denne søte blondekantene til å pynte opp på puter eller andre ting! Du kan bla i Hekle her!
Og nå kan jeg avsløre at de 3 vinnerne av Familiens Hekle magasin ble:
 
* Lisbet med bloggen Lisbet sin side
* Heidi med bloggen Heidis kreative sider
* Kjerstin uten blogg
 
Vinnerne kan ta kontakt med meg her. Gratulerer så mye alle tre!
Og trøstepremien denne gangen er oppskriften til denne søte fristelsen! Se her.

5 kommentarer:

  1. Gratulere så mye og ønsker masse glede med hekle.
    Søndagsklem til deg Cathrine

    SvarSlett
  2. Der ga du meg en ide, til en i familien som elsker å hekle.....

    SvarSlett
  3. Ørlite i sjokk her når jeg oppdaget at jeg var trukket ut. Gleder meg til ¨å få hefte i posten :-) Gratulerer til dere 2 andre :-)

    SvarSlett
  4. Hei.

    Så kjekt, tusen takk :)

    jeg klarer ikke ikke komme inn å sende deg meldng ...

    men mn mail er

    wilak@online.no

    tusen takk igjen :) :) mvh kjerstn

    SvarSlett
  5. Hei! Er hjemme fra ferie, og ser at jeg er en av de heldige som har vunnet heklemagasinet. Hadde litt problemer med å komme inn på linken, men skal forsøke å få sendt deg en melding med adressen min :) Klem fra Heidi :)

    SvarSlett