mandag 6. juli 2015

Kjøkken kluter 2 - i sitt rette element!

Her ligger den fine stabelen med nystrikkede kjøkkenkluter på kjøkkenbordet, klare til bruk!
Det skal sies at jeg vasket de før bruk, etter at bildene ble tatt!
Og her henger den første på plass! Den er lyseblå strikket i ruter.
Den neste er lysgul med hvite striper på midten, strikket i rillestrikk.
Så har jeg hengt opp den støvgrønne kluten i ribbestrikk.
Og til slutt den stripete kluten  i rillestrikk med fin kant rundt!
I det 3. innlegget om kjøkkenklutene (se her), skal jeg gå nærmere inn på hver enkelt av dem, og skrive om oppskrifter og andre detaljer!

6 kommentarer:

  1. Klutene/kopptuene dine er så sommerlige og fine! Du ga meg inspirasjon også, og nå er jeg straks ferdig med en lysegønn/rosa.

    Fortsatt god sommer! Nesten godt at det regner i dag...

    klem

    SvarSlett
  2. Koselig med sommerlige kluter på kjøkkenet :)

    SvarSlett
  3. Skikkelig sommerfølelse med disse nydelige klutene. Jeg sitter her og hekler kluter nå. 2c2 hekling. Veldig gøy.

    SvarSlett
  4. Kjempefine kluter i nydelige farger:) De passet jo rett inn på kjøkkenet ditt. Kluter er flott sommerstrikk, det blir nok et par nye på meg også. God sommer:)

    SvarSlett
  5. Kjempefine kluter i nydelige, sarte sommerfarger :) Passer jo ypperlig inn på kjøkkenet ditt også.

    SvarSlett
  6. Hyggelig dine kjøkkenklutene Cathrine. Og jeg... endelig har strikkt mine
    første to... enkel altid høyre og liten strip på hver siden :-))
    Vi har så masse varm at jeg vil bare strikke med bomullgarnet - ikke ull.
    Ha en riktig god uke, gleder meg å se dine oppskrifter.
    Klem fra Viola

    SvarSlett

Jeg har fått et økende problemer med spam i kommentarfeltet, så derfor må kommentarer godkjennes av meg før de publiseres. Ha en fin dag!