tirsdag 22. september 2015

Jente tur til London!

Det har vært ørlite granne stille fra meg. Og årsaken til det, er at jeg har vært en tur i London med barn og barnebarn!
Det vil si, det har vært en skikkelig jentetur, for å feire den nyblivne tenåringen! Og hennes største bursdagsønske var en (handle)tur til London!
http://www.cathkidston.com/
Så det har vært spart over en lav sko, slik at reisekassen skulle bli stor nok til at de fleste drømmer skulle bli oppfylt!
Det ble også tid til en liten tur til Westminster og Big Ben, før vi startet ved Piccadilly Circus og "handlet" oss oppover mot Oxford Street!
Og jeg fikk også ønsket mitt oppfylt, om en tur til Cath Kidston-butikken i Portobello Road!
Her har barnebarnet besøkt Cath Kidston for første gang!
Og hun lot seg også begeistre av Portobello Road! Her får hun servert nystekte pannekake med Nutella (!) og jordbær!
http://www.cathkidston.com/home/home?ctry=GB
Vi spiste også lunch på det lokale favorittstedet vårt,
og fikk sendt kort hjem!
Det ble en veldig hyggelig jentetur, som jeg gjerne gjentar!
Og som jeg også tror ga tenåringen mersmak!

4 kommentarer:

  1. Takk for at du deler minner frå ein flott Londontur.
    Det ser ut som dokke fekk oppleve mykje,
    og kan leve lenge på det.

    Ha ein fin haustdag.

    SvarSlett
  2. Fantastiske tur, deilige bilder... tusen takk, Cathrine.
    Så herlig å se :-))) Stor vakker gave for jente og store jentene!!!
    Det var veldig fint. God uke deg fortsatt. Klem fra Viola

    SvarSlett
  3. Så koselig da. jenteturer er så kjekt. ser ut som om dere har fått med dere litt av hvert.
    klemz

    SvarSlett
  4. Det virker som dere har hatt en riktig så koselig tur til London! :)

    SvarSlett

Jeg har fått et økende problemer med spam i kommentarfeltet, så derfor må kommentarer godkjennes av meg før de publiseres. Ha en fin dag!