lørdag 5. september 2015

Kaffe som kurerer gruff!

Eller retter sagt: Nå har vi endelig fått en ny boks til de dyrbare kaffekornene, som er som skapt for akkurat vårt kjøkken!
I mange år har vi brukt en håndlaget kaffeboks laget i blikk, og jeg antar at den er et såkalt taterarbeide.
Og den har absolutt gjort nytten sin, men er litt for smal for Bygårdsmannens mannehender!
Så jeg har lett og lett etter en ny kaffeboks, som skulle passe både ham og meg!
Og til slutt fant jeg denne kaffeboksen fra Lene Bjerre i fargen mint!
Den er i emalje, er akkurat passelig stor!
Jeg kjøpte min kaffeboks hos Ullvaren på Lillehammer, men har sett at du får kjøpt den her.
Du får den også i sort, hvit og lyseblå. Se her.
 
Her står boksen med "de gylne korn" sammen med serveringsfat og andre ting jeg er glad i!
Så da var kaffen endelig i boks!


3 kommentarer:

  1. En flott kaffeboks du har fått tak i, likte godt både fasongen og fargen. God kaffe skal en ta godt vare på, spør du meg :)
    Klem fra Anette

    SvarSlett
  2. Kaffedrikke er så veldig koselig, og den begynne med god kaffeboks.
    Herlig at du fant riktige. Vi hadde helgen potterimarket og jeg var lørdag der så deilig... jeg liker. Jeg kjøpte tekanne og to skål og gleder meg.
    Ha en god uke. Hilsen og klem til deg.

    SvarSlett
  3. Valget falt jo virkelig på en flott boks til slutt da.
    Klem

    SvarSlett

Jeg har fått et økende problemer med spam i kommentarfeltet, så derfor må kommentarer godkjennes av meg før de publiseres. Ha en fin dag!