onsdag 14. oktober 2015

Kreativt gjenbruk: Stoler + skohylle = hyllekrakk!

Er ikke denne hyllekrakken fantastisk flott? Den er laget av en Leksvik skohylle (Ikea), og to stoler!
Den er laget av og er til salgs hos Løken Store Gårdsutsalg i Spydeberg.
Jeg har fått lov til å vise dere hvordan den fine hyllekrakken ble laget! Og utgangspunktet var altså en Leksvik skohylle, og to gamle, ødelagte stoler.
Setet og de fremste bena på stolene ble fjernet. Så ble stolryggene og de bakerste bena på stolene plassert i hver sin ende og montert fast.
Et gammelt stolben med fin profil ble skjært til og montert på midten.
Og til slutt så den slik ut!
Og med noen strøk maling, ble den til en flott hyllekrakk med stor gjenbrukssjel!
Hyllekrakken er nå solgt.
Men butikken har mange andre brukte møbler pusset opp i fine farger!
Løken Store Gårdsutsalg heter nå Håp Gjenbruk og har flyttet til nye lokaler - se her!

2 kommentarer:

  1. Hyllekrakk :-))) så fantastisk. Hva en nydelig møbel. Super fint.
    Vi hadde så herlig høstdagene med masse solen og blå himmel, super fargene.
    I dag er kom kald været, regn og i natten - 1 grader. Alle georginer er frosset... brun nå... Vi må forberede vinteren... allerede. Veldig tidelig her. Kos meg inne. Stor klem til deg. Viola

    SvarSlett
  2. For et herlig møbel! Skulle gjerne bodd i nærheten så jeg kunne dra på loppemarkedet der! :)

    SvarSlett

Jeg har fått et økende problemer med spam i kommentarfeltet, så derfor må kommentarer godkjennes av meg før de publiseres. Ha en fin dag!