tirsdag 19. april 2016

Give Away - Vinn landlig kakeboks i 3 etasjer!

En gammel, god klassiker er kakebokser i 2-3 etasjer, og nå kan du vinne denne nyproduserte etasjeboksen fra Balders Hage her hos meg!
Den kommer fra Balders Hages eget merke Strömshaga, som har mange godbiter i en landlig stil!
Blant annet gammeldagse bokser til å fylle med godsaker fra kjøkkenet!
I butikklokalene deres i Göteborg og i nettbutikken bugner det av hyggelig interiør!
Selv har jeg falt for bl.a. eggeholderen, som du ser på bildet her!
Etasjeboksen Betty som du nå kan vinne her hos meg, kan du lese om her!
Du deltar i Give Awayen ved å kommentere under dette innlegget, og reglene er som vanlig: 

1 lodd = kommentar 
2 lodd = kommentar + å være/bli følger
3 lodd = kommentar + være/bli følger + linke til min Give Away på egen blogg. Hvis du linker, så bruk bildet øverst som du finner her!
+ 1 ekstra lodd for å like Balders Hage på Facebook her.

* Husk å si hvor mange lodd du tar! 
* Du må legge igjen e-post adr. din hvis du ikke har egen blogg. 
* Fristen for å delta er 30. april.

Lykke til!

16 kommentarer:

  1. Oj, oj, så flott. Jeg tar to lodd, takk.

    SvarSlett
  2. Så fin, jeg tar to lodd.(kommentar og liker på facebook)Ha en fin dag, mvh. Vigdis - viva301@hotmail.com

    SvarSlett
  3. Denne var jo helt herlig.
    3 lodd på meg.
    :o)

    SvarSlett
  4. Kjempefin boks!
    Balders Hage kjenner jeg til, har handlet både i butikken og nettbutikken.De har virkelig mye fint!
    2 lodd til meg.
    Vh.Anne-Mari
    annemarigabrielsen@gmail.com

    SvarSlett
  5. Jeg napper 2 lodder. Den ser så fin ud den kageboks. linahallund@msn.com

    Mange hilsner fra Lina

    SvarSlett
  6. Jeg prøver lykken igjen og deltar med 4 lodd.

    SvarSlett
  7. Jeg prøver lykken igjen og deltar med 4 lodd.

    SvarSlett
  8. Skulle gjerne hatt en slik kakebox og deltar med 4 lodd:-)

    SvarSlett
  9. Hej jeg deltager med 3 lodder, må vist lære at linke fra min egen blog
    God aften

    SvarSlett
  10. Blir to lodd på meg. (Kommentar og liker på FB.)

    SvarSlett
  11. Jaaa TACK jag vill jättegärna vinna!!!
    Två lotter :)
    Kram Vivan

    SvarSlett
  12. kjempefin kakeboks, prøver meg med 2 lodd.

    Ha ein fin vår. Klem,

    SvarSlett
  13. Den var artig😊. Jeg prøver lykken med to lodd. Ønsker deg en fin helg😊

    SvarSlett
  14. Flott kakeboks. Jeg prøver lykken med to lodd. Ha en fin helg.

    SvarSlett
  15. Denne var virkelig flott !
    2 lodd takk ..kommentar og er følger .

    SvarSlett
  16. Så flott boks(bokser) Klart jeg blir med.
    ta 3 lodd jeg :-)

    SvarSlett